printlogo


کد خبر: 251007تاریخ: 1401/5/3 00:00
برنده‌ها و بازنده‌های تور پیش‌فصل منچستریونایتد
رونالدو کجاست؟

 
تور پیش‌فصل منچستریونایتد در تایلند و استرالیا برای مربی جدید، اریک تن هاخ موفقیت‌آمیز بود و تیمش در چهار بازی شکست نخورد. اگرچه در بازی آخر برد 2 بر صفر مقابل استون ویلا را با تساوی عوض کردند اما سه بازی قبلی را بردند و در چهار بازی 13 گل زدند و تنها چهار بار دروازه‌شان باز شد. اما برنده‌ها و بازنده‌های تور پیش‌فصل چه کسانی بودند؟
 
برنده‌ها
آنتونی مارسیال
فصل قبل به‌شدت افت کرد و اعتماد به نفسش را از دست داد اما با زدن سه گل در این چهار بازی فرصت پیدا کرد در برنامه‌های تن هاخ جایی داشته باشد. مارسیال حالا می‌تواند به بهترین روزهای خود برگردد و انتقال تابستانی به احتمال زیاد منتفی است.
دیوگو دالو و جیدون سانچو
یکی از نقاط شاخص سیستم تن هاخ تمرکز روی کناره‌ها است و اثر آن خیلی زود در سمت راست تیم به نمایش گذاشته شد. جیدون سانچو که فصل قبل انتظارات را برآورده نکرد، در این تور درخشید و دالو هم کمک زیادی کرد. آنها رابطه خوبی را تشکیل داده‌اند که می‌تواند در ماه‌های پیش رو کارساز باشد.
اریک تن هاخ
برخی تردید داشتند درباره اینکه تن هاخ بتواند باشگاهی در اندازه منچستریونایتد را مدیریت کند. موانعی سر راهش وجود داشت اما او بخوبی همه را کنار گذاشت. بهترین اتفاق برای او این است که ساختاری که قصد داشت در اولدترافورد بنا کند، همین حالا شکل گرفته است.
 
بازنده‌ها
کریستیانو رونالدو
رونالدو بازنده این تور است اگرچه هزاران کیلومتر آن طرف‌تر در پرتغال بود. اگر چه به دلایل شخصی تیم را همراهی نکرد اما مشخص است، قصد جدایی دارد. اگر انتقال صورت نگیرد از هم‌تیمی‌هایش خیلی عقب است چون چند هفته‌ای است که خود را با برنامه‌های تن هاخ منطبق کرده‌اند.
دونی فان دبیک
قرار بود یکی از برنده‌های آمدن تن هاخ به یونایتد او باشد و به روزهای اوج برگردد. اما همچنان شبیه یک مسافر است. با درخشش سایر بازیکنان تیم، افت او بیشتر به چشم آمد و بیش از پیش به خروج از اولدترافورد نزدیک شده است.
 

Page Generated in 0.0058 sec