printlogo


کد خبر: 250598تاریخ: 1401/4/28 00:00
مهاجم بوشهری دوباره در رادار ببرها
اصرار مجیدی: قایدی را می‌خواهم

مهدی قایدی در پایان لیگ بیستم تصمیم گرفت از استقلال جدا شود و با امضای قراردادی 5 ساله پیراهن شباب الاهلی در لیگ امارات را بپوشد.
اوضاع در بدو ورود قایدی برای او ایده‌آل پیش رفت اما هر چه از مسابقات گذشت او از چشم مهدی علی افتاد و سرمربی الاهلی از مهاجم ریزنقش ایرانی اغلب به عنوان بازیکن جایگزین استفاده کرد.
به همین دلیل در پایان فصل صحبت از جدایی قایدی مطرح شد و البته در این میان اخبار و شایعه‌های بسیاری هم درباره تیم آینده او منتشر شد.
پس از جدایی مهدی علی و حضور لئوناردو ژاردیم روی نیمکت شوالیه‌های سرخ، انگیزه‌های قایدی برای درخشش زیر نظر این سرمربی مطرح و کارنامه‌دار افزایش یافت و حتی نام او نیز در میان 6 بازیکن خارجی شباب الاهلی برای فصل بعد دیده می‌شد اما اکنون اخبار جدیدی در این‌باره به گوش می‌رسد.
 نشریه الاتحاد امارات در آخرین شماره خود از احتمال حضور این بازیکن بوشهری در تیم فرهاد مجیدی خبر داد و نوشت: «تیم فوتبال اتحاد کلبا برای تقویت خود در فصل جدید، به امضای قراردادی قرضی با مهدی قایدی و احمد جشک نزدیک شده است. در صورتی که دو باشگاه بر سر همه جزئیات به توافق نهایی دست پیدا کنند، این اطلاعیه ظرف چند روز آینده به شکل رسمی اعلام خواهد شد.»
نشریه الاتحاد به تأثیر سرمربی ایرانی اتحاد کلبا بر جذب قایدی تأکید کرده و نوشت: «تلاش برای جذب قایدی به توصیه فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی ببرها صورت می‌گیرد. احمد جشک که تحت قرارداد شباب الاهلی است، دو فصل را به صورت قرضی در اتحاد کلبا سپری کرد و دوباره به جمع شوالیه‌ها بازگشت و اکنون مجدداً مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفته است. ضمن اینکه ببرها به جذب ایگور روسی، بازیکن برزیلی الفیصلی عربستان نزدیک شده‌اند.»
این اخبار در شرایطی منتشر شده که قایدی در تمرینات شباب الاهلی حضور دارد و بارها شایعات مربوط به جدایی او تکذیب شده است اما اکنون نشریه معتبر الاتحاد مجدداً بحث جدایی قرضی بازیکن بوشهری را مطرح کرده است. باید دید شباب الاهلی، ژاردیم و خود قایدی حاضر به این انتقال خواهند بود یا خیر؟

ZOOM

نشریه الاتحاد امارات در آخرین شماره خود از احتمال حضور این بازیکن بوشهری در تیم فرهاد مجیدی خبر داد و نوشت: «تیم فوتبال اتحاد کلبا برای تقویت خود در فصل جدید، به امضای قراردادی قرضی با مهدی قایدی و احمد جشک نزدیک شده است.


Page Generated in 0.0053 sec