printlogo


کد خبر: 250586تاریخ: 1401/4/28 00:00
اردوی 10 روزه پرسپولیس در ترکیه
یحیی به خواسته‌اش رسید

پرسپولیس برای رفتن به ترکیه چیزی بین 2 تا 3 میلیارد تومان پول می‌خواست که فراهم کردن این مبلغ برای باشگاه چندان دشوار نبود اما منع قانونی داشت. یک اسپانسر قبول کرد تمام هزینه‌های اردوی ترکیه را پرداخت کند اما برای نیم فصل خواهان گرفتن فضای تبلیغاتی تیم بود که خواسته‌ای بشدت غیر منطقی به نظر می‌رسید و طبیعتاً رضا درویش به این خواسته تن نداد.
در حالی که به نظر می‌رسید رفتن به ترکیه و برپایی اردوی خارجی کلاً کنسل شده و اعضای تیم پرسپولیس باید با حسرت عکس‌های تمرینات تیم‌های رقیب را تماشا کنند این شایعه مطرح شد که احتمال برگزاری این اردو دوباره قوت گرفته و حتی درویش هم اشاره‌ای به این مسأله داشت. دیروز اما این شایعه آنقدر قوت گرفت و تبدیل به خبر شد تا مشخص شود پرسپولیس هم به اردوی خارجی خواهد رفت. دیروز محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس که این روزها از مصاحبه فراری است در صحبتی که با خبرنگاران حاضر در محل تمرین سرخ‌ها داشت اعلام کرد مقدمات برگزاری اردوی خارجی در ترکیه فراهم شده و پرسپولیس هم می‌تواند از این امکان برای آماده‌سازی‌اش در پیش فصل استفاده کند.
ظاهراً اردوی پرسپولیس ده روزه خواهد بود و از اول مرداد آغاز می‌شود. کمپ تمرینی مدنظر پرسپولیس هم در مکانی میان استانبول و آنکارا است که باید توسط یحیی تأیید شود.


Page Generated in 0.0054 sec