printlogo


کد خبر: 250584تاریخ: 1401/4/28 00:00
خرده گزارش

تهیه ارز برای خارجی‌ها در اولویت
دلیل جالب برگزار نشدن مجمع
قرار بود هفته گذشته جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس برای معرفی دو عضو جدید هیأت مدیره این باشگاه با حضور اعضای آن برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد. طبق قانون باید رئیس هیأت مدیره دعوتنامه اعضا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا کند اما از آنجا که بیژن ذوالفقارنسب از هیأت مدیره پرسپولیس استعفا داده به همین دلیل نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل می‌توانند دعوتنامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا کنند اما مشخص نیست که رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس چرا تن به این موضوع نداده است.

داستان عجیب ورزشگاه پرسپولیس
دو گزینه دستیاری منتفی شدند
یکی از معضلات جدی پرسپولیس از شروع تمرینات تا الان عدم انتخاب دستیار اول برای یحیی گل‌محمدی بوده است اما همچنان خبری از انتخاب مربی نیست. گفته می‌شود یک مربی پرتغالی و یک مربی برزیلی که سال‌ها در فوتبال عربستان و امارات به‌عنوان مربی در تیم‌های الهلال، الاتحاد و النصر سابق فعالیت داشته‌اند، تبدیل به گزینه‌های نهایی گل‌محمدی شده‌اند. یکی از آنها پیشنهاد مالی خوبی به‌عنوان سرمربی از تیمی کویتی دریافت کرده و یکی هم با یک تیم نامدار عربستانی قراردادش را تمدید کرده است. گل‌محمدی منتظر جذب یک مربی خارجی دیگر بود که با تأخیر در اعلام پاسخ نهایی به این دو گزینه، موجب شد این دو نفر را هم از دست بدهد. حالا او باز هم در حال بررسی گزینه‌های جدید است.

از یک برزیلی جواب گرفته‌اند
یک مقام مطلع باشگاه پرسپولیس گفته که این باشگاه از یکی از گزینه‌های برزیلی مد نظر یحیی که هفته قبل معرفی‌شان کرده بود، جواب گرفته است. این مقام مسئول نگفت که پاسخ داده شده مربوط به باشگاه هافبک زیر ۲۱سال برزیلی بوده یا مهاجم ۲۵ساله تحت قرارداد تیم سری آ و عضو تیم سری بی. این بازیکنان طی روزهای گذشته در سری آ و سری بی ‌برزیل به میدان رفته‌اند. البته پرسپولیس با حضور گولسیانی، اگر کاسیانو و یکی از این دو برزیلی را جذب کند باید تمیروف را از لیست خارج کند چرا که قرار است تنها سهمیه آسیایی وحدت هنانوف باشد.


Page Generated in 0.0055 sec