printlogo


کد خبر: 250577تاریخ: 1401/4/28 00:00
شایعه پشت شایعه، حرف پشت حرف
کاسیانو بلای جان پرسپولیس!

بیشتر از یک ماه است که مذاکرات رسمی باشگاه پرسپولیس برای به خدمت در آوردن کاسیانو دیاز از باشگاه ویزلا پرتغال آغاز شده اما همچنان خبری از این بازیکن نیست. پرسپولیس از همان ابتدا برای مهاجم خارجی یک گزینه داشت (غیر از منشا که در لیگ داخلی بازی می کند) و او کسی نبود جز کاسیانو. این مهاجم از زمستان قبل در رادار پرسپولیس قرار گرفته بود و از حدود چهل روز قبل مذاکرات برای به خدمت گرفتنش آغاز شد اما از آن روز تا الان هر بار مشکل جدیدی در راه به خدمت در آوردنش مطرح می‌شود.
بعد از بالا رفتن رقم رضایتنامه، گفته شد خودش هم عدد بالاتری می‌خواهد، بعد گفتند مشکل انتقال پول مانع دریافت رضایتنامه‌اش شده، بعد گفتند این بازیکن دو سه تا ایجنت پیدا کرده که آنها خواسته‌های جدیدی را مطرح کرده‌اند. دوباره گفتند یکی از خواسته‌های او گرفتن خانه‌ای در محله کامرانیه تهران بوده و حالا در آخرین شایعه شنیده می‌شود این مهاجم برزیلی گفته تا برای نامزدش ویزا نگیرید به تهران نخواهد آمد!
همه این شایعات در حالی به گوش می‌رسد که باشگاه پرسپولیس از دو هفته قبل هیچ اطلاع رسانی درباره روند مذاکره با این مهاجم انجام نداده است. محمد محمدی برخلاف روزهای گذشته طی دو هفته اخیر صحبت نکرده و درویش هم فقط می‌گوید یک مهاجم خوب می‌گیریم و درباره کاسیانو هیچ اطلاعاتی نمی‌دهد. البته او به این جمله اشاره کرد که چند واسطه باعث شده‌اند این انتقال سخت شود اما درباره جزئیات این انتقال با گزینه‌های دیگر خبری نمی‌دهد.


Page Generated in 0.0045 sec