printlogo


کد خبر: 250575تاریخ: 1401/4/28 00:00
یحیی اگر قهرمان نشود همه از چشم او خواهند دید
باوی: پرسپولیس مهاجم خوب می‌خواهد مثل دهه 60

کریم باوی مهاجم سابق و سرزن پرسپولیس معتقد است یحیی مربی باهوش و کاربلدی است اما اگر باشگاه موفق به جذب بازیکنان مورد نظرش نشود (بخصوص یک مهاجم ششدانگ)همه تقصیرها به نام او نوشته خواهد شد.

نظر شما درباره خریدهایی که پرسپولیس کرده چیست؟
فعلاً که خبر مربوط به سرمربی تیم ملی اخبار فوتبال ما و حتی پرسپولیس را تحت تأثیر خودش قرار داده است و نظرات مختلفی در این رابطه وجود دارد؛ چنددستگی‌ای که به سود فوتبال ما نیست و کماکان ادامه دارد.
بازیکنان قبلی پرسپولیس بیشترشان حفظ شده‌اند اما در خط حمله هنوز خلأ یک مهاجم ششدانگ بشدت احساس می‌شود. فکر نمی‌کنید بازیکنانی که در بقیه پست‌ها وجود دارند با توانایی‌های‌شان بتوانند جور مهاجمان را در گلزنی بکشند؟
عیسی خیلی می‌توانست در خط حمله به پرسپولیس کمک کند اما به هر حال با عمل جراحی دیرهنگام، این بازیکن تا نیم فصل احتمالاً به شرایط مطلوب نخواهد رسید. از طرفی بازیکنان بقیه پست‌ها هر چقدر خوب کار کنند و هافبک‌های طراح هم هر چقدر خوب در فاز ساختن موقعیت موفق عمل کنند در کار گلزنی نمی‌توانند تأثیر خاصی داشته باشند چون گلزنی پست و کاری تخصصی است که فقط در تخصص مهاجمان گلزن قرار دارد.
سرمربی پرسپولیس چند بار اعلام کرده که به مدیرعامل گفته مهاجم جذب کنند اما مدیریت به او جواب مبهم داده است!
یحیی مربی خوب و کاربلدی است اما به هر حال می‌داند که اگر دو مهاجم خوب و ششدانگ جذب نکند تلاش او بی‌ثمر می‌ماند و نتیجه نمی‌دهد. خدایی ناکرده اگر مانند فصل قبل تیم پرسپولیس قهرمان نشود ناکامی به نام سرمربی پرسپولیس تمام می‌شود چون به هر حال مسئول اول نتایج تیم فقط سرمربی است. یحیی باید دو مهاجم بگیرد که رقابت زیادی بین سه مهاجم فعلی و دو مهاجم جدید راه بیفتد؛ زمان خود ما هم کرمانی‌مقدم، من، ناصر محمدخانی و پیوس در پرسپولیس حضور داشتیم و برای تبدیل شدن به مهاجم اول با هم رقابت می‌کردیم. به همین دلیل پرسپولیس دهه 60 در ذهن هواداران پرسپولیس ماندگار شده است. علی آقا هم با درایت خودش با هیچ مهاجمی رودربایستی نداشت و هر مهاجمی ذره‌ای از دیگر مهاجمان ضعیف‌تر کار می‌کرد در بازی هفته بعد نیمکت‌نشین بود یا به عنوان مهاجم ذخیره وارد میدان می‌شد.
نظر شما درباره بازی‌های تدارکاتی که پرسپولیس از مدتی قبل بدون وقفه شروع کرده چیست؟
اگر این اتفاق به همین شکل ادامه داشته باشد پرسپولیس قادر خواهد بود فصل را با قدرت شروع کرده و با آمادگی بالا قدرت خود را به رخ حریفان بکشد.
در روزهای گذشته، همان طور که خودتان هم اشاره کردید بیشتر حاشیه‌ها سمت تیم ملی بوده است. البته در نهایت اسکوچیچ فعلاً در تیم ملی ماندگار شد.
نظر شخصی من این بود که اگر بنا به تغییر بود از بین مربیان داخلی باید یکی را راضی می کردند تا روی نیمکت تیم ملی بنشیند. دایی، قلعه‌نویی و نکونام را می‌گویم. در هر صورت فعلاً اسکوچیچ ابقا شده است و باید ببینیم که در ماه‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد.


Page Generated in 0.0057 sec