printlogo


کد خبر: 250570تاریخ: 1401/4/28 00:00
تهامی: برای مربیان غیربومی هزینه می‌کنند ولی برای بومی‌ها نه

ابراهیم تهامی با اعلام شروع تمرینات رسمی استقلال ملاثانی در زمین مخابرات اهواز، این‌طور حرف می‌زند: «تست‌گیری از بازیکنان شهر فوتبال‌خیز ملاثانی در همین شهر انجام شد زیرا این تیم متعلق به مردم خوب و فوتبالی ملاثانی است که خوشبختانه نفراتی را هم برای حضور در تیم انتخاب کردیم. تمرینات اصلی امروز با حضور بازیکنان مدنظر آغاز می‌شود. تمام تلاش ما این است که برای نام باشگاه ملاثانی تیم خوبی را جمع کنیم. البته اسکلت تیم فصل گذشته حفظ شده و امیدوارم مابقی قرارداد این بازیکنان پرداخت شود تا همه بازیکنان با انگیزه بسیار در تمرینات حضور پیدا کنند.»
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی حرف‌هایش را این‌طور ادامه می‌دهد: «حدود ۳۵ روز دیگر لیگ یک کشور آغاز می‌شود و باتوجه به اینکه زمان لازم و مورد نیاز را از دست داده‌ایم باید تلاش کنیم در زمان باقی‌مانده بازیکنان به آمادگی نسبی برسند.‌ من یکی از مربیانی هستم که بهترین آنالیز را از تیم‌های حریف خواهم داشت و در استقلال ملاثانی هم می‌توانم این کار را بخوبی انجام دهم. من حتی زمانی که کمک‌مربی قلعه‌نویی، فیروز کریمی و مهابادی بودم نکاتی را به آنها درباره تیم‌ها و بازیکنان رقیب می‌گفتم که نشانه دقت لازمم در ارزیابی از تیم‌ها بود.»
تهامی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم استقلال ملاثانی با بهبود شرایط در رده خوبی قرار بگیرد، می‌گوید: «البته در حال حاضر این تیم از شرایط لازم برای صعود به لیگ برتر برخوردار نیست. ما برای اینکه بدانیم توانایی ایستادن در چه جایگاهی را داریم باید ببینیم چقدر برای تیم هزینه می‌شود و چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم. شرط موفقیت در هر باشگاهی میزان هزینه آن برای تیمداری است. متأسفانه مسئولان ما غریبه‌پرست هستند و برای مربیان غیربومی هزینه‌های آنچنانی می‌کنند، آن وقت به مربیان بومی اهمیت لازم را نمی‌دهند که امیدوارم این نگاه تغییر کند. به هر حال در تلاش هستیم تا بتوانیم تیم را برای رقابت‌های پیش رو بخوبی آماده کنیم و همه دست به دست هم دادیم تا بتوانیم شرایط را مهیا کنیم. باور کنید استقلال ملاثانی با هوادارانش زنده است و فوتبال‌دوستان این شهر هر نوع حمایتی را ازتیم خواهند کرد.»

 


Page Generated in 0.0062 sec