printlogo


کد خبر: 250565تاریخ: 1401/4/28 00:00
رونمایی از بازیکن خارجی تراکتور

 باشگاه غیرت قزاقستان از بازیکن جدید تیم تراکتور تبریز رونمایی کرد. این باشگاه اعلام کرد که ریکاردو آلوس هافبک تیم فوتبال این باشگاه به تیم تراکتور تبریز می‌پیوندد. آلوس که سال 2021 به غیرت ملحق شد، در 36 مسابقه با پیراهن این تیم به میدان رفت که سه بار گلزنی کرد و 15 پاس گل داد. این بازیکن با غیرت به قهرمانی جام حذفی قزاقستان در سال 2021 رسید و پس از صفا هادی، دومین خرید خارجی تراکتور در نقل ‌و انتقالات تابستانی امسال به شمار می‌رود.
 مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان با اسماعیل بابایی برای لیگ بیست و دوم قرارداد همکاری امضا کردند. تاکنون نقی‌زاده، باقری، محسن‌زاده، مجدمی، مقتدایی و پیمان میری با نفتی‌ها تمدید کرده‌اند و کیانی‌فر، امیرحسین کریمی، سعید جلالی راد، حسین شنانی، رضا دهقانی، پیمان رنجبری، عقیل کعبی، سینا عبداللهی، نریمان‌ جهان و بابایی نیز با نفت قرارداد همکاری امضا کرده‌اند.
 مهرداد بشاگردی دروازه‌بان باتجربه هوادار و مجتبی ممشلی مدافع فصل گذشته نساجی با امضای قراردادی به این تیم پیوستند و نارنجی‌پوش شدند. بشاگردی سابقه بازی برای گل‌گهر سیرجان، صنعت نفت و پاس همدان را در کارنامه خود دارد. ممشلی ۳۴ ساله نیز تاکنون برای تیم‌هایی چون صنعت نفت و نساجی به میدان رفته است.
 اکبر ایمانی، هافبک فصل گذشته تراکتور تبریز با عقد قراردادی ۲ ساله به ملوان پیوست و شاگرد مازیار زارع شد. او سابقه بازی برای ذوب‌آهن، تراکتور و پدیده را در کارنامه خود دارد.
 حسین پورامینی که سابقه بستن بازوبند تیم‌های پارس جنوبی جم و پیکان را در کارنامه دارد، با باشگاه مس کرمان قرارداد بست. نارنجی‌پوشان پیش از این محمدامین اسدی، شروین بزرگ، محمد ستاری و حسن مرادی‌فر را به خدمت گرفته بودند.
 با صلاحدید احمد جمشیدیان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری همدان، علی قربانی که در تیم پاس همدان نیز به‌عنوان کمک‌مربی نخست جمشیدیان فعالیت داشت به کادرفنی تیم شهرداری همدان اضافه شد. همچنین علیرضا رضایی به‌عنوان کمک‌مربی دوم و مصطفی کاشی نیز به‌عنوان مربی دروازه‌بانان به کادرفنی شهرداری همدان ملحق شدند. قرار است طی روزهای آینده یک مربی بدنساز نیز به کادرفنی شهرداری‌چی‌ها اضافه شود‌‌.
 محمد علی کاظمی، مدافع راست فوتبال ایران که سابقه بازی در ذوب آهن و شهرخودروی مشهد را درکارنامه دارد،با مدیران باشگاه پیکان به توافق رسید.این بازیکن 25 ساله با پیکان به توافق کامل رسید و قرارداد رسمی خود را امضا کرد تا باردیگرشاگرد مجتبی حسینی شود.کاظمی درتیم ذوب آهن نیززیرنظر حسینی کارکرده بود و حالا بار دیگر این شرایط را در پیکان تجربه خواهد کرد.این مدافع کناری 24 ساله بعد ازعقد قرارداد رسمی با پیکان تمریناتش را با این تیم شروع کرده است.

 


Page Generated in 0.0059 sec