printlogo


کد خبر: 250559تاریخ: 1401/4/28 00:00
خبر و مصاحبه

۴ کشور خواهان میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شدند
به دنبال دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا از همه کشورها برای جانشینی چین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، چهار کشور تمایل خود را نشان دادند تا میزبان این دوره از رقابت‌ها شوند.
بر این اساس فدراسیون فوتبال استرالیا، فدراسیون فوتبال اندونزی، فدراسیون فوتبال کره جنوبی و فدراسیون فوتبال قطر خواهان جانشینی چین به‌عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شدند.
کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای آینده با بررسی دقیق امکانات این کشورها، میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۳ را اعلام خواهند کرد ولی گفته می‌شود کره جنوبی شانس بیشتری برای این میزبانی دارد و باید دید در نهایت کدام کشور به جای چین میزبان جام ملت‌ها می‌شود.

سومین پیروزی متوالی زنان ایران
تیم ملی فوتبال زنان ایران در سومین دیدار خود از رقابت‌های آسیای مرکزی موسوم به کافا، یکشنبه، ۲۶ تیر به مصاف ترکمنستان رفت و با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد. هستی فروزنده، ملیکا متولی، افسانه چترنور و محدثه زلفی گل‌های ایران در این دیدار را به ثمر رساندند. در پایان این مسابقه افسانه چترنور به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. ملی‌پوشان ایران پیش از این تاجیکستان و قرقیزستان را شکست داده‌اند و در آخرین دیدار خود چهارشنبه ۲۹ تیر به مصاف ازبکستان می‌روند.

اسکوچیچ: خیال مردم راحت باشد
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تصمیم هیأت رئیسه این فدراسیون برای ادامه کار در تیم ملی فوتبال، گفت: «از حسن اعتماد اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. من برای رسیدن تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ساعت‌ها وقت گذاشتم و با همکارانم تلاش زیادی انجام دادیم تا بتوانیم از شرایط سختی که پیش رویمان قرار داشت، عبور کنیم.» سرمربی تیم ملی فوتبال تأکید کرد: «از امروز تمام توجهم به تیم ملی و آمادگی بازیکنان است چون می‌خواهیم با اتحاد، یکدلی و انگیزه برای مسابقات جام جهانی آماده شویم. اردوی ماه سپتامبر برای ما خیلی مهم است و به همین دلیل از همه می‌خواهم که از تیم ملی حمایت کنند. ما نگاهی به گذشته نداریم، آینده را می‌بینیم و در راه سختی که داریم باید تلاش دوچندان داشته باشیم.» اسکوچیچ گفت: «خیال مردم ایران راحت باشد که تمامی تمرکز کادر فنی و بازیکنان روی حضور پرقدرت در جام جهانی پیش رو خواهد بود و امیدوارم نتایجی قابل قبول در خور ‌شأن ایران در قطر کسب کنیم.»
 


Page Generated in 0.0063 sec