printlogo


کد خبر: 250551تاریخ: 1401/4/28 00:00
سرمقاله

آقای وزیر این بلاتکلیفی را شما باید تمام کنید

حمید سجادی وزیر ورزش دیروز در حاشیه مراسم افتتاحیه کانال رادیویی ورزش بانوان گفت بلاتکلیفی تیم ملی باید به پایان برسد.
وزیر ورزش البته خوب می‌داند که همه این اتفاقاتی که پیرامون تیم ملی رخ داده نتیجه سوء‌مدیریت و تصمیم‌های ناپخته در فدراسیون فوتبال است. و البته این را هم می‌داند که وضعیت غیر قابل باور و عجیب فدراسیون فوتبال هم به دلیل عدم کنترل فدراسیون از سوی وزارت ورزش است. در حقیقت همه اتفاقاتی که در فوتبال و ورزش ما رخ می‌دهد نتیجه انفعال مدیران ورزش نسبت به همه حاشیه‌هاست. در زمان روی دادن آن همه ماجرا در مورد کشتی توقع برخورد محکم‌تری از وزیر ورزش داشتیم. تدبیر این نیست که در زمان بروز دعوا پنهان شوید و متأسفانه چنین واکنشی را از مدیران ورزش دیدیم؛ هم در مجمع کمیته ملی المپیک، هم در زمان درگیری رئیس فدراسیون کشتی با معاون وزیر در ساختمان وزارت و هم در مجمع فدراسیون کشتی. در هیچ‌یک از این موارد برخوردی متناسب با مدیریت ورزش ندیدیم. در بحران‌های به وجود آمده برای فوتبال هم چنین شد و افسوس که چنین شد.
حالا فوتبال مانند کالسکه‌ای است که با سرعت از کوه به پایین می‌آید و با برخورد به اولین سنگ بزرگ، اتفاقی ناگوار برایش رخ خواهد داد.
وزیر ورزش به درستی می‌گوید بلاتکلیفی تیم ملی فوتبال باید تمام شود؛ اما تصمیم مدیریتی و کلان در مورد فدراسیون فوتبال را چه کسی باید بگیرد؟ چه کسی باید همه این حاشیه‌های به وجود آمده را از بین ببرد؟ اینکه بازیکنان تیم ملی اجازه پیدا می‌کنند ناخوش احوالی تیم ملی را به بیرون گزارش کنند و اینکه تیم ملی اقتدار و ثبات و جایگاه خود را از دست می‌دهد همه به دلیل نبود مدیریت مناسب و شایسته در فدراسیون فوتبال است و وقتی چنین مدیریتی در فدراسیون حاکم است، به دلیل خاموشی مدیرانی است که بالای سر ورزش هستند و متأسفانه قاطعیت لازم را ندارند.
بله، بلاتکلیفی تیم ملی فوتبال باید هر چه سریع‌تر به پایان برسد؛ اما پیش از آن باید با مدیرانی که نتیجه این بلاتکلیفی و هرج و مرج و آشوب هستند، خداحافظی کرد.




 


Page Generated in 0.0056 sec