printlogo


کد خبر: 250542تاریخ: 1401/4/28 00:00
ستاره

مارتینس چگونه به کار شیاطین سرخ می‌آید؟
تقویت منچستر در چند پست
لیساندرو مارتینس در انگلیس به سر می‌برد و انتقال 46 میلیون پوندی او به منچستر یونایتد قطعی شده است. یکی از اولویت‌های اریک تن‌هاخ در یونایتد خرید یک مدافع میانی بوده و مارتینس سومین بازیکنی است که در تابستان، پس از تیرل مالاسیا مدافع چپ و کریستین اریکسن هافبک راهی این باشگاه می‌شود. مارتینس بیشتر یک مدافع میانی است، اما فقط در این پست بازی نمی‌کند. این بازیکن آرژانتینی سابقه بازی در پست مدافع چپ و هافبک دفاعی را هم دارد.
 
مارتینس در مرکز دفاع
مشخص‌ترین نقشی که مارتینس در فصل بعد می‌تواند داشته باشد این است که با هری مگوایر یا رافائل واران، زوج قلب دفاع را تشکیل دهد. در حالت ایده‌آل، او کنار واران بازی خواهد کرد، اما با توجه به آمار مصدومیت‌های این مدافع فرانسوی، به نظر می‌رسد که مارتینس در کنار کاپیتان باشگاهش به میدان خواهد رفت. مارتینس چپ‌پا است و قدرت پاس بالایی دارد و می‌تواند از عقب بازی‌سازی کند. به این ترتیب او می‌تواند در سمت چپ مرکز خط دفاعی بازی کند.
 
مارتینس در پست مدافع کناری
چندپسته بودن مزیت بزرگی برای مارتینس است و او می‌تواند در هنگام لزوم، در پست مدافع چپ به میدان برود، هرچند که با حضور مالاسیا، این احتمال ضعیف به نظر می‌رسد. در صورتی که آلوارو فرناندس به‌صورت قرضی جدا شود و الکس تلس هم فروخته شود، مارتینس می‌تواند گزینه سوم برای پست مدافع چپ باشد و گاهی به این پست برود. بیشتر به نظر می‌رسد که او در طول بازی برای دقایقی به این پست برود تا این که از ابتدا در این نقش بازی کند، اما در هر حال داشتن این گزینه بسیار خوب است.
 
مارتینس در پست هافبک دفاعی
شاید جذاب‌ترین قابلیتی که مارتینس دارد، این است که می‌تواند نیاز یونایتد به یک هافبک دفاعی را تا حدی برطرف کند. او تجربیات باارزشی در بازی در این پست زیر نظر تن‌هاخ در آژاکس کسب کرده است. این بازیکن 24ساله البته یک هافبک دفاعی باتجربه نیست، اما در صورتی که هیچ بازیکنی در این پست جذب نشود، او می‌تواند گزینه مناسبی باشد. مارتینس در آژاکس 22 بازی در فصل 2020-2019 انجام داد و می‌تواند در کنار فرنکی دی‌یونگ و برونو فرناندش در خط میانی مثلثی خوب بسازد.


Page Generated in 0.0147 sec