printlogo


کد خبر: 250530تاریخ: 1401/4/28 00:00
خبر

دیدار دو قهرمان نامی کشتی با دبیر
بهروز یاری پیشکسوت کشتی و دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان و امید نوروزی دارنده مدال طلای المپیک و طلا و نقره جهان با حضور در کمپ تیم‌های ملی کشتی، میهمان علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بودند. امید نوروزی به عنوان مشاور رئیس فدراسیون کشتی مدت زیادی با او همکاری کرد اما مدتی است که از مسئولیت خود کناره‌گیری کرده است. با این‌حال او روز گذشته با علیرضا دبیر دیدار کرد.

۴ کشتی‌گیر در لیست سفربه قونیه
مجید داستان، مرتضی قیاسی، حسین ابوذری و احمد بذری به‌عنوان نمایندگان اوزان ۶۱، ۶۵، ۷۰ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند. رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آزاد در ۴ وزن برای حضور در رقابت‌های کشورهای اسلامی در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد. رقابت‌های کشتی بازی‌های کشورهای اسلامی در روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال‌جاری در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

اولین تمرین تیم ملی والیبال در بولونیا
تیم ملی والیبال ایران که شب یکشنبه وارد شهر بولونیا میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ شد، از دیروز تمرینات خود را شروع کرد. مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال از روز چهارشنبه (۲۹ تیر) در شهر بولونیا در کشور ایتالیا آغاز می‌شود و پس از برگزاری 8 دیدار در چهار روز مسابقات، با معرفی تیم‌های برتر در روز یکشنبه (دوم مردادماه) به پایان می‌رسد. مردان والیبال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ دیروز به وقت بولونیا نخستین تمرین توپی خود را در سالن تمرین رقابت‌ها برگزار کردند.
 
معرفی برترین‌های رنکینگ بدمینتون زنان کشور
مسابقات بدمینتون رده سنی بزرگسالان زنان کشور با معرفی نفرات برتر در مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار شد. این رقابت‌ها به میزبانی تهران از ۲۴ تا ۲۷ تیرماه برگزار شد که ۸۵ بازیکن (بخش یک و دو نفره) از ۲۳ استان در سالن مجموعه شهید شیرودی تهران شرکت کردند.

نفرات برتر یک نفره:
 رومینا تاجیک از تهران قهرمان
یگانه کرمانی از اصفهان نایب قهرمان
پریا اسکندری از تهران و کیانا هاشمی از البرز سوم مشترک.
نفرات برتر دوبل:
نازنین زمانی و یگانه تفرشی از تهران اول
نسیم صفایی و ساره امینیان از تهران دوم
مقام سوم‌ مشترک ساغر رفیعی و هانیه هویدا از کرمان و حنانه یعقوب‌زاده و هاله همدانچی از تهران.
 

 


Page Generated in 0.0055 sec