printlogo


کد خبر: 250522تاریخ: 1401/4/28 00:00
انوشیروانی: خود را باور کنید، سکوی جهانی و المپیک دور از دسترس نیست
به‌دنبال مربی خوب خارجی برای دختران وزنه‌برداری هستیم


سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری تأکید دارد که در مدت زمان کوتاهی که به‌عنوان سرپرست در خدمت وزنه‌برداری است، به‌دنبال استخدام یک مربی بانوی خوب خارجی برای هدایت فنی تیم ملی وزنه‌برداری دختران کشورمان است.
سجاد انوشیروانی در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دختران کشورمان در استان قزوین تأکید داشت: «انرژی و انگیزه بالای شما در تمرینات به ما هم یک انرژی مضاعف داد. خوشبختانه همدلی خوبی در خانواده وزنه‌برداری در حال شکل گرفتن است. اعتراف می‌کنم این همدلی و هم‌افزایی ما را بیش از پیش به آینده امیدوار کرده است. در همین مدت کوتاه تلاش کردیم یک شرایط حداقلی مطلوب را برای اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان فراهم کنیم. قطعاً کم و کاستی‌هایی هست اما رفته رفته سعی خواهیم کرد شرایط ایده‌آلی برای پیشرفت بانوان وزنه‌بردار مهیا شود.»
انوشیروانی ادامه می‌دهد: «ما برای زحماتی که می‌کشید ارزش قائل هستیم و وظیفه داریم ‌شأن کار را به بهترین شکل ممکن حفظ کنیم. انتظار هم داریم اگر مشکلی در کار هست بدون تعارف با ما در میان بگذارید تا آنها را مرتفع کنیم. باور من این است که بانوان ما به لحاظ پتانسیل چیزی کم از آقایان ندارند و اگر همه چیز مهیا باشد در آینده‌‌ای نزدیک می‌توانند پا به‌ پای آنها در میادین بین‌المللی مدال کسب کنند.»
انوشیروانی در خصوص استخدام یک مربی خوب و توانمند خارجی برای هدایت تیم ملی وزنه‌برداری بانوان می‌گوید: «در همین مدت کوتاه مکاتباتی صورت گرفته که یک مربی با کارنامه و رزومه‌‌دار خوب خارجی را برای تیم ملی وزنه‌برداری بانوان بیاوریم، کما اینکه در کنار آن به‌دنبال ظرفیت‌سازی داخلی هم هستیم.»
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به اینکه برای اعزام بانوان به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هیچ محدودیتی نداریم، معتقد است: «امکان دارد دختران وزنه‌برداری را با ترکیب کامل به این رویداد اعزام کنیم، البته اگر وضعیت رکوردی بچه‌ها مطلوب نباشد شاید هم هیچ کس اعزام نشود! این بستگی به همت و تلاش خود شما‌ دارد که خودتان را باور کرده و تا روز آخر با انگیزه تمرین کنید.»

 


Page Generated in 0.0069 sec