printlogo


کد خبر: 250518تاریخ: 1401/4/28 00:00
الهام حسینی: تازه از بند مصدومیت رها شدم
بعد از 4 سال، رنگ آرامش را دیدیم

نخستین بانوی مدال‌آور تاریخ وزنه‌برداری ایران در رده سنی بزرگسالان و امید اصلی کاروان وزنه‌برداری زنان ایران برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در دسته وزنی 81 کیلوگرم، خوشحال است از تغییر و تحولات مدیریتی و فنی که در مجموعه وزنه‌برداری ایران رخ داده است. سیده‌الهام حسینی با ابراز امیدواری به وضعیت موجود وزنه‌برداری، معتقد است با توجه به نگاه ویژه و مثبتی که تیم جدید مدیریتی به وزنه‌برداری بانوان دارند، قطعاً می‌توان به آینده دختران وزنه‌برداری و درخشش آنها در عرصه‌های مختلف و معتبر پیش رو خصوصاً بازی‌های همبستگی در قونیه، همین‌طور رقابت‌های جهانی کلمبیا بیش از پیش امیدوار بود. به همین بهانه و باتوجه به برگزاری نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری در استان و شهر قزوین بعد از تغییر و تحولات مدیریتی برای بانوان، سراغ او رفتیم تا حال و هوای دختران ملی‌پوش را در این اردو از او جویا شویم.

رضا عباسپور
@rez7462

شرایط ایده‌آلی در قزوین برای دختران وزنه‌برداری مهیا کردند
کاپیتان و ملی‌پوش دسته 81 کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشورمان درخصوص برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی در شهر قزوین و شرایط کمی و کیفی این اردو در مقایسه با اردوهای قبلی تأکید دارد: «حقیقتاً به نمایندگی از تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشورمان، باید تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشم از آقای انوشیروانی و مقامی ‌ سرپرست و دبیر محترم فدراسیون وزنه‌برداری بابت مهیا کردم شرایطی ایده‌آل و قابل تحسین برای برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در شهر زیبای قزوین. خدا گواه است که بعد از 4 سال ما تازه در اردوی قزوین رنگ آرامش را به چشم دیدیم و فهمیدیم معنی برگزاری و تدارک یک اردوی آماده‌سازی درجه یک و استاندارد برای بچه‌های تیم ملی چیست. اصلاً این اردو چه از نظر سالن تمرینی، چه از لحاظ شرایط اسکان، تغذیه و تیم سرپرستی و فنی قابل مقایسه با اردوهای 4 سال گذشته تیم بانوان وزنه‌برداری نیست. من قصد و نیت جسارت به هیچ عزیزی را ندارم، اما خدا شاهد است که شرایط کمی و کیفی اردوهای قبلی ما به قدری وخیم و فاجعه بار بود که حتی از یادآوری و بیانش هم حالم بد می‌شود. اما الان در اردوی قزوین آقای مقامی دبیر فدراسیون و رئیس هیأت وزنه‌برداری این استان، هرچیزی که برای برپایی یک اردوی خوب و ایده‌آل لازم و ضروری است را برای ما فراهم کرده تا بدون دغدغه تمرین کنیم و مهیای حضور در رویدادهای مهم پیش رو شویم. به همین دلیل معتقدم که تیم جدید سرپرستی چون دلسوز و خاک خورده همین رشته هستند، در همین فرصت کوتاهی که سکان مدیریت وزنه‌برداری را دست گرفتند، خیلی عالی توانستند فضای ملتهب قبل را مدیریت کرده و آرام آرام قدم‌های مثبتی در جهت بازگشت وزنه‌برداری به روزهای روشن بردارند.»
 
انگیزه خوبی برای درخشش در قونیه دارم
سیده‌الهام حسینی ملی‌پوش دسته وزنی 81 کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری بانوان درخصوص شرایط آمادگی و رکوردی خود در اردوی آماده‌سازی قزوین می‌گوید: «‌2، 3 ماه قبل از شروع اردوی آماده‌سازی قزوین، کمی آسیب‌دیدگی داشتم و تازه از بند مصدومیت خلاص شدم. اما با ریکاوری بسیار خوبی که داشتم، اردو را با یک انگیزه و روحیه بسیار خوبی استارت زدم. الان هم با توجه به شرایط خوب اردویی و تمرینی که در قزوین داریم، خیلی بهتر و آماده‌تر تمریناتم را دنبال می‌کنم. به همین دلیل خیلی امیدوارم با یک شرایط رکوردی خوب و قابل قبول، ضمن کسب دوبنده تیم ملی وزنه‌برداری در بازی‌های همبستگی، بتوانم نتیجه‌ای ایده‌آل و مدالی خوش‌رنگ را برای خود و وزنه‌برداری بانوان ایران کسب کنم. تمام فکر و ذهنم را معطوف کردم روی تمریناتم و حتی یک لحظه هم نمی‌خواهم از برنامه‌ریزی که برای موفقیت در مسیر پیش رو داریم، غافل شوم. بقیه بچه‌ها هم خداراشکر وضعیت تمرینی بسیار خوبی دارند. حالا که تیم مدیریتی این‌طور دلسوزانه دارند از ما حمایت می‌کنند و شرایط استانداردی را فراهم کردند تا در بهترین فرم ممکن مهیای حضور در مسابقات باشیم، ما هم باید با جان و دل تمرین کنیم جهت برافراشتن پرچم کشورمان و کسب افتخار برای ورزش وزنه‌برداری. سپاسگزار حمایت مجموعه مدیریتی فدراسیون هستیم و امیدوارم در مسیر پیش رو شرمنده اعتماد و محبت آنها نشویم.»

ZOOM

این اردو چه از نظر سالن تمرینی، چه از لحاظ شرایط اسکان، تغذیه و تیم سرپرستی و فنی قابل مقایسه با اردوهای 4 سال گذشته تیم بانوان وزنه‌برداری نیست. من قصد و نیت جسارت به هیچ عزیزی را ندارم، اما خدا شاهد است که شرایط کمی و کیفی اردوهای قبلی ما به قدری وخیم و فاجعه بار بود که حتی از یادآوری و بیانش هم حالم بد می‌شود.
اما الان در اردوی قزوین آقای مقامی دبیر فدراسیون و رئیس هیأت وزنه‌برداری این استان، هرچیزی که برای برپایی یک اردوی خوب و ایده‌آل لازم و ضروری است را برای ما فراهم کرده تا بدون دغدغه تمرین کنیم و مهیای حضور در رویدادهای مهم پیش رو شویم.


Page Generated in 0.0064 sec