printlogo


کد خبر: 250517تاریخ: 1401/4/28 00:00
خبر



کاوه امروز می‌بندد؟
آخرین خبرها از وضعیت کاوه رضایی نشان می‌دهد که این بازیکن امروز در باشگاه استقلال حاضر خواهد شد. این بازیکن بامداد امروز خود را به تهران رسانده تا بعد از حضور در تست پزشکی استقلال با این باشگاه قرارداد نهایی خود را منعقد کند. درباره کاوه رضایی و اینکه در تهران است یا بلژیک در روزهای اخیر خبرهای ضد و نقیض بسیاری منتشر شد اما موثق‌ترین خبر درباره این بازیکن که از مدت‌ها قبل در سبد خرید استقلال قرار گرفته این است که امروز کارش را رسماً با باشگاه استقلال شروع خواهد کرد. شاید کاوه بسرعت راهی ترکیه شود و خود را به اردوی استقلال برساند.

حریفان شرقی برای استقلال
استقلال برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شده و به احتمال فراوان تا انتهای هفته آینده در حوالی آنکارا باقی خواهد ماند. ریکاردو ساپینتو پیش از ترک تهران با صراحت تأکید کرد قصد دارد در ترکیه چند بازی دوستانه برای تیمش در نظر بگیرد و از این فرصت به عنوان مجالی برای افزایش هماهنگی میان شاگردان خود استفاده کند. استقلالی‌ها حداقل دو بازی دوستانه در ترکیه برگزار می‌کنند و اینطور که قبل از رفتن آنها مطرح شده بود احتمالاً حریفانی از اروپای شرقی به مصاف نماینده کشورمان می‌روند چون در حال حاضر چند تیم از رومانی، بلغارستان، مجارستان و لهستان در ترکیه اردو زده‌اند.
قرار بود کاروان استقلال یکشنبه به سوی آنکارا پرواز کند اما این مسافرت تا چند ساعت تأخیر انجام شد. سرمربی پرتغالی استقلال قبل از برپایی این اردو مدعی شد افرادی که همراه تیم در ترکیه حاضر نباشند جایی در نقشه‌های تاکتیکی او برای فصل آینده نخواهند داشت.

غیبت سرمربی و مدیر استقلال در مراسم قرعه‌کشی
مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر باید هرچه زودتر برگزار شود تا تیم‌های حاضر در این مسابقات رقبای خود را بشناسند و بر اساس آن برای مسافرت‌های خود برنامه‌ریزی لازم را انجام بدهند به ویژه آنکه با توجه به شیوع مجدد کرونا اغلب این تیم‌ها به دنبال آن هستند تا سفرهای‌شان با پرواز چارتر انجام شود، انجام چنین کاری هماهنگی‌های ویژه‌ای را می‌طلبد. استقلال از جمله تیم‌هایی خواهد بود که سرمربی و مدیر خود را در مراسم قرعه‌کشی نخواهد داشت چون کاروان آبی‌پوشان به سوی ترکیه پرواز کرده‌اند و تا ۸ روز دیگر به تهران باز نمی‌گردند.


Page Generated in 0.0053 sec