printlogo


کد خبر: 250510تاریخ: 1401/4/28 00:00
دلیل سفر استقلال به ترکیه
زودتر آماده می‌شویم

استقلال کمی دیرتر از دیگر تیم‌ها تمرینات خود را شروع کرد که این موضوع به‌دلیل تأخیر در انتخاب سرمربی و سفر ساپینتو و همکارانش به ایران بود. چنانچه مدیران باشگاه استقلال می‌توانستند بعد از جدایی مجیدی به سرعت جانشین او را انتخاب کنند، استقلال هم به مانند سپاهان یا پرسپولیس تمرینات خود را 10 روز زودتر آغاز می‌کرد. ریشه این تأخیر جدایی غیر منتظره فرهاد مجیدی از استقلال است که شوک بزرگی را به این باشگاه وارد کرد.
با این حال ساپینتو که از تمام ماجراهای ماه‌های اخیر استقلال کاملاً آگاه است، تلاش می‌کند به هر طریقی از پس مشکلات برآید و عقب‌ماندگی استقلال در آماده‌سازی را جبران کند.
مهم‌ترین دلیلی که باعث شد سرمربی استقلال به مدیران این باشگاه اصرار کند که تمرینات به ترکیه منتقل شود، همین است.
 ساپینتو با این حربه به‌دنبال در اختیار داشتن بازیکنان در زمان بیشتری است. او اعتقاد دارد که اگر بازیکنان در شرایط درون اردویی باشند، با تمرکز بیشتری در تمرینات حاضر می‌شوند و علاوه بر این او و همکارانش می‌توانند تمرینات دو نوبتی را در دستور کار قرار دهند و در نتیجه روند آماده‌سازی بازیکنان سریع‌تر طی خواهد شد.
استقلال در ترکیه 8 روز اردو خواهد داشت که با توجه به اینکه دو بازی تدارکاتی در دستور کار است، 5 جلسه تمرینی سنگین پیش روی بازیکنان خواهد بود.
البته ساپینتو درخواست اردوی 15 روزه را به سران استقلال داده بود اما به دلایلی این خواسته میسر نشد اما در هر حال پیش‌بینی می‌شود که سرمربی پرتغالی استقلال در همین ایام نیز بتواند استقلال را به آمادگی مد نظر برساند و بازیکنان با بدن‌های آماده‌تر به تهران برگردند.
طبق آخرین خبرهایی که از ترکیه به تهران مخابره شده، قرار است استقلال با تیم‌های استانبول اسپور و پندیک اسپور بازی تدارکاتی برگزار کند.
بازی آخر تدارکاتی استقلال در روزهای پایانی اردوی تدارکاتی خواهد بود و ساپینتو در نظر دارد تا رسیدن به آمادگی نهایی بازیکنان را درتهران نیز در شرایط اردویی نگه دارد تا اخلالی در روند آماده‌سازی ایجاد نشود.


Page Generated in 0.0068 sec