printlogo


کد خبر: 250506تاریخ: 1401/4/28 00:00
پیغام خاقانی بعد از جراحی زانو
نیم فصل دوم برای استقلال بازی می‌کنم

سبحان خاقانی خودش را آماده می‌کرد تا فصل متفاوتی را با استقلال رقم بزند. او که در فصول گذشته توانسته بود اعتماد محمود فکری و سپس فرهاد مجیدی را به خود جلب کند، در تلاش بود با ساپینتو فصل متفاوتی را رقم بزند و زیر نظر این مربی پرتغالی بازی‌های بیشتری را در ترکیب استقلال انجام دهد و حتی به تیم ملی هم برسد. یک برخورد در تمرین استقلال اما باعث شد این بازیکن با مصدومیت مواجه شود. مصدومیتی که حالا او را شش ماه از میادین دور خواهد کرد. خاقانی برای اینکه زمان را برای بازگشت از دست ندهد، فی‌الفور پایش را به تیغ دکتر رازی یکی از جراحان با تجربه سپرد تا به سرعت در مسیر بازگشت قرار بگیرد.
روز گذشته خاقانی در بیمارستان آتیه جراحی خوبی را پشت سر گذاشت و بعد از چند روز استراحت آماده خواهد شد تا تمرینات فیزیوتراپی را آغاز کند و بعد از آن با نرم‌دوی پای مصدومش را برای ماجراجویی‌های تازه آماده کند.
خاقانی بعد از جراحی پایش اوضاع را مطلوب توصیف کرد و این جملات را به زبان آورد: «شکر خدا جراحی خوبی بود. جا دارد از پزشک معالجم تشکر کنم. همه چیز خوب انجام شد و بعد از چند روز ریکاوری و استراحت تمرینات فیزیوتراپی‌ام را شروع می‌کنم.»
آیا این شش ماه دوری از میدان برای خاقانی یک عقب ماندگی بزرگ را به وجود نخواهد آورد؟ سبحان به این سؤال هم پاسخ داده است: «به هر حال در ماه‌های منتهی به شروع جام جهانی برای هر بازیکنی مصدومیت خبر تلخی است و اگر هم من شانسی برای حضورم در تیم ملی قائل بودم با این مصدومیت دیگر از بین رفته است. اما همه این اتفاقات را به حساب قضا و قدر می‌گذارم و به آینده فوتبالی‌ام امیدوار باقی می‌مانم. من همه تلاشم را می‌کنم که بازگشت خوبی به فوتبال داشته باشم. خیلی از فوتبالیست‌های بزرگ با چنین مصدومیت‌هایی مواجه شده‌اند اما تلاش کردند و به اوج برگشتند. من هم همین هدف را دنبال می‌کنم چون در سنی نیستم که بخواهم نا امید باشم.» زمان دقیق بازگشت خاقانی به تمرینات استقلال و حضور در ترکیب استقلال کی خواهد بود؟ آیا او در نیم فصل دوم برای استقلال به میدان خواهد رفت؟ سبحان پاسخ روشنی برای این سؤال دارد: «اگر همه چیز خوب پیش برود و مشکلی به وجود نیاید نیم فصل دوم می‌توانم برای استقلال بازی کنم. هواداران استقلال که در روزهای اخیر به خاطر این مصدومیت به من لطف داشتند، منتظر بازگشتم باشند.»
سبحان خاقانی در شرایطی به پیراهن استقلال رسیده که خیلی از بازیکنان بزرگتر و با تجربه‌تر در فوتبال ایران هرگز نتوانستند پیراهن این باشگاه را تصاحب کنند. همین که خاقانی در این سن و سال موفق شد اعتماد مربیان استقلال را جلب کند و ساپینتو نیز بر توانایی‌هایش مهر تأیید زده بود نشان می‌دهد که این بازیکن از استعداد کافی برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ برخوردار است. خاقانی اما این مصدومیت را می‌تواند بهانه‌ای برای بازگشت بهتر به فوتبال کند و از اتفاقی که برایش رخ داد، به عنوان یک تجربه بزرگ بهره ببرد. بدون شک تمریناتی که بعد از جراحی انجام می‌شود نقش بسیاری در بازگشت موفقیت‌آمیز این بازیکن خواهد داشت و خاقانی باید زیر نظر افرادی که اساتید این رشته محسوب می‌شوند تمرینات خود را دنبال کند.

 ماجرای سنگینی تمرینات چیست؟
چند روزی است که برخی جریان‌ها، اخباری درباره سنگینی تمرینات در رسانه‌های منتسب به استقلال منتشر می‌کنند که قدری بودار است. اینکه چنین خبرهایی با چه نیاتی از اردوی استقلال به بیرون منتشر می‌شود احتمالاً به جهت زیر سؤال بردن نوع تمرینات ساپینتو است اما باید توجه داشت که حتی سبحان خاقانی که با مصدومیت شدید پارگی رباط پا مواجه شده، هیچ اشاره‌ای به سنگینی تمرینات نداشته است. سبحان حتی در یک برنامه تلویزیونی هم حضور داشت و به این موضوع اشاره ای نکرد.


Page Generated in 0.0057 sec