printlogo


کد خبر: 248722تاریخ: 1401/3/31 00:00
بازیکن جوان استقلال بعد از فسخ قرارداد ، با پرسپولیس توافق کرد
قرارداد 5 ساله با یاغی جدید آبی‌ها


عرفان باقری بازیکن جوانی که از حدود دو هفته قبل صحبت پیوستنش به پرسپولیس مطرح بود دیروز هم در باشگاه پرسپولیس حاضر شد اما این بار بر عکس دفعه قبل، خبر از پیوستنش به جمع سرخ‌ها داد.
این بازیکن جوان که در آکادمی استقلال رشد و پیشرفت کرده ظاهر و فیزیکی شبیه مهدی قایدی دارد و البته به نظر می‌رسد پیرامونش همانقدر حاشیه و خبر باشد.
هفته قبل ویدیویی از این بازیکن بیرون آمد که کنار مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت جنجالی استقلال نشسته و درباره پیشنهاد پرسپولیس صحبت می‌کرد اما عمداً از نام «پیروزی» استفاده می‌کرد تا مشخص شود حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با این باشگاه را دستمایه شوخی و تمسخر کرده است.
دیروز بعد از ظهر این بازیکن در محل ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در هنگام ترک ساختمان باشگاه وقتی درباره توافق با پرسپولیس از او سؤال شد گفت: «بله، مبارک است!»
باقری سپس در مصاحبه تصویری دیگری اعلام کرد که موفق شده بعد از مشکلاتی که در راه پیوستنش به پرسپولیس ایجاد شده بود، با این باشگاه توافق کند و شب را راحت می‌خوابد.
گفته می‌شود این بازیکن 17 ساله بعد از فسخ قراردادش با باشگاه استقلال برای عقد قراردادی 5 ساله با پرسپولیس به توافق دست یافته است. پیش از این آرش برهانی مدعی بود فسخ او قانونی نیست. باقری در هیأت فوتبال و سازمان لیگ فسخ را ثبت کرده و اگر استقلال شکایت کند کمیته تعیین وضعیت در این باره رأی می‌دهد.
باقری در مصاحبه خود درباره اینکه فکر می‌کند بتواند در پرسپولیس درخشش داشته باشد، گفت: «فعلاً که کسی من را ندیده. باید ابتدا تمرینات شروع شود و من بتوانم خودم را به کادر فنی نشان دهم و برای رسیدن به هدف بزرگی که همه بازیکنان بزرگ پرسپولیس دارند کمک کنم.»

 


Page Generated in 0.0055 sec