printlogo


کد خبر: 248703تاریخ: 1401/3/31 00:00
نظر کارشناسان استقلالی:
باید به سرمربی خارجی زمان بدهید!


پیشکسوتان استقلال اعتقاد دارند باید به سرمربی جدید فرصت کافی داد. با محوریت این سؤال که «استقلال 50 سال است با سرمربی خارجی موفق به کسب قهرمانی در لیگ نشده است، سرمربی خارجی در کوتاه‌مدت در استقلال جواب خواهد داد؟» به سراغ برخی چهره‌های قدیمی باشگاه استقلال رفتیم. پاسخ‌های آنها به این سؤالات جذاب است.

یدالله اکبری
اگر مربی خارجی بنام باشد و به او زمان داده شود قطعاً ‌موفق خواهد شد. در سال‌های گذشته مربی خوب آوردیم اما زمان کافی به او داده نشد. باید به آنها زمان و امکانات و چند سال فرصت داد تا به نتیجه برسیم. استقلال و پرسپولیس تیم‌های نتیجه‌گرا هستند و اگر می‌خواهند موفق شوند باید به سرمربی فرصت کافی داده شود.
 
منصور رشیدی
متأسفانه سرمربیان خوب داخلی ما مثل نکونام و امیر قلعه‌نویی قرارداد دارند و به استقلال نمی‌آیند. اگر مربی خارجی خوب آورده شود به کار خواهد آمد در غیر این صورت به درد استقلال نخواهد خورد. استراماچونی سرمربی خوبی بود اما به خاطر مشکلاتی که پیش آمد نتوانست مدت بیشتری در استقلال بماند و نتیجه بگیرد. مربی خوب خارجی در بلند مدت نتیجه خواهد داد نه کوتاه مدت.
 
اصغر طالب‌نسب
قبل از انتخاب سرمربی آقای آجورلو مشخص کند که می‌خواهد در استقلال بماند یا به فدراسیون فوتبال برود. اول باید تکلیف این قضیه روشن شود و بعد سرمربی انتخاب کنند. آقای آجورلو زحمت زیادی برای تیم کشیده است اما این کار درست نیست تا زمانی که وضعیت خودتان مشخص نیست سرمربی انتخاب کنید. وقتی خودتان صاحب خانه باشید به خانه می‌رسید اما وقتی مستأجر هستید و قرار است دو سه روز دیگر خانه را ترک کنید قطعاً دلتان به حال خانه نخواهد سوخت و به آن وضعیت خانه نخواهید رسید. واقعاً نمی‌دانم این خارجی‌ها را از کجا پیدا می‌کنند. ترجیح من مربی داخلی است. نباید از اینکه جایگزین فرهاد می‌شوند بترسند. استقلال از نظر من همچنان بهترین تیم ایران است و حالا با رفتن مجیدی باید بهترین تصمیم ممکن گرفته شود. امیدوارم هر اتفاقی رخ داد خیر باشد و به قول غلام پیروانی ان‌شاءالله که من اشتباه کرده باشم.

 


Page Generated in 0.0051 sec