printlogo


کد خبر: 248672تاریخ: 1401/3/31 00:00
بازتاب از ساعت 13 الی 16

شماره تماس
02184711175
ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.

برخی از طرفداران تیم‌هایی که اکثر بازیکنان شاخ لیگ برتر را جمع‌آوری کرده‌اند، می‌گویند از زمانی که فرهاد مجیدی از تیم استقلال جدا شده، این تیم با مشکل مواجه شده است. من هم در جواب آنها می‌گویم که استقلال آتش زیر خاکستره و هر زمانی که اراده کند باز هم قهرمان لیگ برتر می‌شود.
صادق کاظمی از ورامین
 
پرسپولیسی هستم. می‌خواهم بدانم آیا مصدومیت وحید امیری رو به بهبودی است؟ یا اینکه تا شروع لیگ، آمادگی لازم را به دست می‌آورد؟
امید شکری از خرم آباد
ایران ورزشی: خواننده گرامی! در این راستا اخبار رسیده از امیری، از این حکایت دارد که روند بهبودی او سرعت خوبی دارد به طوری که پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرده است. در هفته‌های ابتدایی لیگ تیم پرسپولیس از وجود او در تمرینات گروهی بهره خواهد برد.
 
حالم به‌هم می‌خورد از بس هر روز یک اسم جدید را به‌عنوان گزینه سرمربی تیم استقلال می‌شنوم! آن هم فقط در حد حرف زدن و شایعه، ولی عمل صفر.
مجید سهرابی از تهران
همه به یاد دارید که سال 72 فدراسیون فوتبال تیم استقلال را به خاطر جریمه به لیگ سه فرستاد. اکثر بازیکنان مطرح تیم از استقلال جدا شدند و تنها کسی که با باشگاه وفادار ماند امیر قلعه‌نویی بود. از او پرسیدند چرا تیم را رها نمی‌کنید او هم جواب داد: «مگر آدم از خانواده‌اش جدا می‌شود تا من هم جدا شوم»!
 اگر مربیان خارجی به تیم استقلال ملحق نشوند به نظرم قلعه‌نویی بهترین گزینه برای استقلال محسوب می‌شود.
کامران توکلی از اصفهان
 
در اخبار سایت‌های ورزشی منتشر شده که پتکوویچ هفته‌ای ۳۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند. با توجه به رقم سنگین قرارداد او در تیم‌های سابقش مگر استقلال می‌تواند مربی با مبلغ ۷، ۸ میلیون یورو را جذب کند؟
خواننده ایران ورزشی


Page Generated in 0.0040 sec