printlogo


کد خبر: 248649تاریخ: 1401/3/30 00:00
صعود پیشکسوتان پرسپولیس با یک بازی دوستانه
بچه‌های کار حال و هوای درفشی‌فر را عوض کردند

دو روز قبل برخی پیشکسوتان پرسپولیس در قالب یک بازی دوستانه مقابل تیم بچه‌های کار قرار گرفتند که اقدام جالبی بود.
نیما نکیسا گلر سابق پرسپولیس و تیم ملی و محمد منصوری بازیکن سابق پرسپولیس به همراه خانم غزال سلیمان که مدیریت مجموعه‌ای از مرکز ساماندهی به امور بچه‌های کار تحت عنوان «صعود» را در اختیار دارند با این مجموعه همکاری می‌کند.
این مجموعه در نظر داشت یک مسابقه دوستانه و نمادین بین تیمی منتخب از بچه‌های کار با اعضای کادر فنی و باشگاه پرسپولیس برگزار کند که با وجود هماهنگی با محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس این اتفاق به خاطر تعطیلی تمرینات و در دسترس نبودن مربیانی مثل یحیی گل‌محمدی و کریم باقری رخ نداد. بعد گفته شد تیمی منتخب از مربیان پایه پرسپولیس رودرروی بچه‌های کار قرار بگیرد که برای این منظور با محسن خلیلی مدیر آکادمی پرسپولیس هم هماهنگی‌های لازم به عمل آمد اما از آنجایی که جمع کردن مربیان پایه پرسپولیس برای تاریخ مقرر سخت بود این تیم هم شکل نگرفت.
از آنجا که مرکز «صعود» برای تاریخ شنبه برنامه‌ریزی کرده و در فضای مجازی و حقیقی بنر تهیه کرده بود نمی‌شد زمان بازی را تغییر داد. سپس بحث مسابقه با تیمی منتخب از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و برخی هنرمندان مطرح شد که این هم به نتیجه نرسید تا در نهایت تیمی منتخب از پیشکسوتان پرسپولیس رودرروی بچه‌های کار قرار گرفت.
در این تیم نفراتی همچون اسماعیل حلالی، محمد منصوری، علیرضا محمد، سعید عزیزیان، کورش برمک،ابراهیم شکوری، محمدرضا مهدوی،  اردلان آشتیانی، سامان آقازمانی، محمد برزگر و... حضور داشتند ضمن اینکه برخی مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس مثل ابراهیم فارسی و محمود انصاری هم در این تیم حضور یافته و بازی کردند. در این مسابقه تیم پیشکسوتان پرسپولیس با نتیجه دو بر یک برنده شد که هر دو گل را مهدی صالح‌پور با دو پاس گل از محمد منصوری به ثمر رساند.
در تیم منتخب بچه‌های کار در نیمه نخست ابتدا بازیکنانی به میدان رفتند که سن و سال بالاتری داشتند اما در نیمه دوم جوان‌ترها بازی کردند.
این بازی در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برگزار شد و لباس‌های تیم منتخب پیشکسوتان را هم محمد محمدی تهیه کرد که خودش از نزدیک شاهد این بازی بود.


 


Page Generated in 0.0055 sec