printlogo


کد خبر: 248637تاریخ: 1401/3/30 00:00
برنامه دیدارهای هندبال ساحلی در قهرمانی جهان
بزرگسالان ادامه‌دهنده راه نوجوانان؟

برنامه دیدارهای تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمان جهان ۲۰۲۲ مشخص شد.
براساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران در نخستین دیدار خود روز سه‌شنبه ۳۱ خردادماه از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف دانمارک خواهد رفت و از ساعت ۱۶:۳۰ همان روز با نروژ رقابت می‌کند.
ملی‌پوشان ایران روز چهارشنبه اول تیرماه از ساعت ۱۶:۳۰ در آخرین دیدار مرحله گروهی با تیم ملی مصر دیدار خواهند کرد.
حسین رحمتی، پارسا دهقانی، مسلم کاظمی، علی پیرزاده اهوازی، وحید عرب‌زاده، میلاد حمیدی‌فر، امین کاظمی و مهدی رزاق‌پور بازیکنان نهایی اردوی آخر متصل به اعزام تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران هستند که از سوی آنتونیو‌گرا پی‌شه سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی انتخاب شده‌اند.
آنتونیو‌گرا پی‌شه (سرمربی)، سید حسن افتخاری (مربی)، غلامحسین نکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را تشکیل می‌دهند.
بر اساس گروه‌بندی انجام شده ۱۶ تیم حاضر در ۴ گروه چهار تیمی گروه‌بندی شده‌ا‌ند که سه تیم برتر هر گروه به دو گروه اصلی شش تیمی راه پیدا می‌کنند.
رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان جهان از ۳۱ خرداد لغایت ۵ تیر به میزبانی هراکلیون یونان برگزار می‌شود.
 
ادامه راه نوجوان‌ها؟
بعد از عملکرد فوق‌العاده نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان و صعود به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، حالا نوبت به تیم بزرگسالان رسیده است. تیمی که مدیر فنی برزیلی و نامدار جوانان را به‌عنوان سرمربی در اختیار دارد و حالا با کار بزرگ جوانان، خیلی‌ها امیدوارند بزرگسالان هم بتوانند در این رویداد جهانی دست به کار بزرگی زده و به مراحل پایانی این مسابقات برسند.
البته که مانند بسیاری از رشته‌ها، کار در رده بزرگسالان برای کشورهایی نظیر ایران بسیار سخت‌تر بوده و هست.
 با این حال با توجه به شرایط بهتر هندبال ایران در بخش ساحلی نسبت به سالنی، این امید وجود دارد که تیم بزرگسالان این ساحلی‌بازان هم مانند جوانان عملکرد خوبی داشته و جور ناکامی‌های سال‌های اخیر تیم سالنی را بکشد.

 


Page Generated in 0.0043 sec