printlogo


کد خبر: 248631تاریخ: 1401/3/30 00:00
مهرداد بایرامی: پرسپولیس از الان شانس قهرمانی است

امیررضا همایون   

مهرداد بایرامی مهاجم فصل گذشته آلومینیوم اراک با این تیم به فینال جام حذفی فوتبال ایران رسید و همچنین رتبه هشتم لیگ برتر را هم به دست آورد. او از همین  الان پرسپولیس را با توجه به خریدهایش مدعی اصلی قهرمانی می‌داند.
 
فصل گذشته را چطور ارزیابی می‌کنید؟
آلومینیوم فصل گذشته عملکرد خوبی داشت. ما به فینال حذفی رسیدیم و توانستیم چند پله جایگاه خودمان را نسبت به فصل بیستم ارتقا بدهیم. در کل فکر می‌کنم عملکرد آلومینیوم برای دومین فصل حضور متوالی‌اش در لیگ برتر مناسب بود.
فینال حذفی را هم از دست دادید.
ابتدا به تیم نساجی مازندران و مردم خوب قائمشهر بابت قهرمانی این تیم در جام حذفی تبریک می‌گویم. ما در فینال جام حذفی عملکرد خوبی داشتیم و تمام مردم دیدند که توپ‌هایمان با بدشانسی گل نشد. اما برای قهرمانی فصل آینده در جام حذفی تلاش می‌کنیم و امیدوارم به این مقام برسیم.
شما با خطیبی شروع کردید و با رحمتی ادامه دادید.
آقای خطیبی به گردن فوتبال اراک بسیار حق دارد و من هم برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. اما آقای رحمتی هم جزو نسل جوان سرمربیان فوتبال ایران به حساب می‌آید که دو سال است به جرگه مربیان لیگ برتر پیوسته و در این مدت عملکرد بدی از خود برجای نگذاشته است. در کل برای این دو مربی در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم موفق باشند.
لیگ آینده را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
به نظر من با توجه به برنامه‌ریزی تیم پرسپولیس به نظر می‌رسد این تیم فصل آینده شانس نخست کسب عنوان قهرمانی باشد. وقتی تیمی برای قهرمانی در مسابقات برنامه دارد آن برنامه را از روز بعد از اتمام فصل قبل آغاز می‌کند. با توجه به فعالیت سرخپوشان در نقل و انتقالات و همچنین عملکرد دیگر تیم‌ها در نقل و انتقالات به نظر می‌رسد این تیم شانس نخست قهرمانی در لیگ بیست و دوم باشد. اما نقل و انتقالات یکی از عوامل کسب عنوان نخست لیگ برتر است و باید دید با شروع مسابقات چه اتفاقی برای پرسپولیس رخ می‌دهد. اما اگر اتفاقی غیرمترقبه برای سرخپوشان رخ ندهد به نظر من شانس اول قهرمانی لیگ برتر در فصل بیست و دوم خواهند بود.
 

Page Generated in 0.0063 sec