printlogo


کد خبر: 248629تاریخ: 1401/3/30 00:00
خبر و مصاحبه

آذرباد: تا فردا وضعیتم مشخص می‌شود
محسن آذرباد هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان درباره وضعیتش برای فصل آینده می‌گوید: «من یک فصل دیگر با مس رفسنجان قرارداد دارم و این در حالی است که چند پیشنهاد خوب هم به دستم رسیده، ولی دوست ندارم اسمی از این تیم‌ها ببرم. فکر می‌کنم تا فردا وضعیتم مشخص شود.» او همه چیز را به باشگاه سپرده است: «طبیعتاً باشگاهی که مرا می‌خواهد باید با باشگاه مس مذاکره کند و بحث جدایی دست من نیست. من چند سال در این تیم بودم و جدایی از مس هم برایم آسان نیست. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد خیر باشد و در فصل آینده عملکرد خوبی داشته باشم.»
 
محکومیت مالی 
2 باشگاه لیگ یکی
کمیته وضعیت آرای خود را در خصوص دو پرونده به شرح زیر صادر کرد: با توجه به شکایت ولی خرسندی از باشگاه خیبرخرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. در پی شکایت محمد شادکام از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 580 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 31 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.
 
شاگردان رحمتی زودتر از همه شروع می‌کنند
آلومینیوم اراک که پس از تغییر مدیرعامل خیلی زود برای ادامه همکاری با سیدمهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی به توافق رسید و قرارداد وی را به‌مدت دو فصل تمدید کرد، احتمالاً نخستین تیمی خواهد بود که تمرینات پیش‌فصل را آغاز می‌کند. بنابر اعلام سیدمهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم تمرینات پیش‌فصل این تیم از روز شنبه هفته آینده (چهارم تیرماه) در شهر اراک آغاز می‌شود تا بازیکنان ایرالکو با یک آماده‌سازی نسبتاً طولانی مدت و مناسب آماده فصل جدید شوند. آلومینیوم اراک در شرایطی قرار است از یک هفته دیگر تمرینات پیش‌فصل خود را شروع کند که این باشگاه هنوز به طور رسمی وارد بازار نقل و انتقالات نشده و بازیکن جدیدی جذب نکرده است.
 

Page Generated in 0.0055 sec