printlogo


کد خبر: 248619تاریخ: 1401/3/30 00:00
خبر

بی‌خبری استقلالی‌ها از منصوریان
 علیرضا منصوریان فصل گذشته هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده داشت و در مجموع عملکردش چندان موفقیت‌آمیز نبود. البته مبتلا شدن به بیماری کرونا در روزهای آغازین فصل و مشکلات مالی فراوانی که صنعت نفت با آن دست و پنجه نرم می‌کرد نیز از جمله مسائلی است که نباید فراموش شود ولی با وجود این هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار او برای فصل آینده خواهد بود. اتفاقاً چند بازیکن قدیمی استقلال که سابقه رفاقت با منصوریان را هم دارند و در کنارش فوتبال بازی کرده‌اند، طی روزهای گذشته در گفت‌و‌گو با ما به این مسأله اشاره می‌کردند که از منصوریان بی‌خبرند و حدود یک ماه است که اطلاعی از او ندارند.
منصوریان با وجود احترامی که میان هواداران استقلال دارد، به واسطه مصاحبه بسیار تندی که اسفند ماه پارسال علیه فرهاد مجیدی و در آستانه دربی پایتخت انجام داد مورد انتقاد استقلالی‌ها قرار گرفت و پس از آن ترجیح داد خیلی پیرامون این تیم صحبت نکند چون می‌دانست کوچکترین حرفش با بازتاب وسیعی مواجه خواهد شد.
 
اعتراض هواداران استقلال به سکوت مدیران باشگاه:
 وقتی سرمربی انتخاب شد، برای مصاحبه صف می‌کشند
  هواداران استقلال از سیاست اتخاذ شده توسط مدیران این باشگاه بابت روزهای اخیر به‌شدت ناراحت هستند و این مسأله را در فضای مجازی نشان داده‌اند. استقلالی‌ها معتقدند اینکه سخنگوی باشگاه فقط هر از گاهی در برنامه‌های تلویزیونی یکسری حرف‌های کلی به مردم بگوید و سایر اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل استقلال روزهای گذشته هیچ حرفی در مورد روند انتخاب سرمربی نزنند حاصلی غیر از سردرگمی نخواهد داشت و انتظار آنها این است که حداقل مصطفی آجورلو پاسخگوی شرایط موجود باشد. طرفداران استقلال مدعی‌اند بلافاصله پس از اینکه سرمربی جدید انتخاب شد، مدیرعامل باشگاه و اغلب مدیرانی که این روزها خودشان را مخفی کرده‌اند و حرفی نمی‌زنند، برای مصاحبه و تمجید از سیاست‌های اتخاذ شده و همچنین تعریف کردن از سرمربی جدید با یکدیگر مسابقه می‌گذارند و برای گفت‌و‌گو با رسانه‌ها صف می‌کشند. عدم اطلاع‌رسانی شفاف استقلال طی سه هفته اخیر باعث ایجاد حرف و حدیث‌های بسیار زیاد در مورد شرایط این تیم در فصل آینده شده است.
 
تداوم حضور طاهری در استقلال
پس از پایان فصل و جدایی فرهاد مجیدی، گابریل پین و صالح مصطفوی، سران باشگاه تلاش کردند تا حد ممکن کادر فنی تیم قهرمان را در تیم حفظ کنند. بیژن طاهری، بهزاد نوشادی و بهزاد غلامپور از نام‌هایی هستند که گفته می‎‌شود فصل بعد هم روی نیمکت استقلال حضور خواهند داشت. بیژن طاهری که در ابتدای لیگ بیست و یکم به‌عنوان سرپرست استقلال مشغول به کار شد، با پایان مسابقات قرارداد یکساله‌اش به اتمام رسیده است. مذاکرات با طاهری صورت گرفته و قرار است بعد از معرفی سرمربی جدید آبی‌پوشان قرارداد طاهری به‌صورت رسمی تمدید شود. به این ترتیب بیژن طاهری همچون فصل گذشته روی نیمکت استقلال می‌نشیند و وظیفه مدیریت تیم را برعهده خواهد داشت. با توجه به اینکه طاهری سابقه کار با مربیان خارجی را دارد و در دوران وینفرد شفر نیز سرپرست تیم استقلال بود، حضور او در ادامه بازی‌های لیگ برتر می‌تواند به هماهنگی بیشتر میان مدیر تیم و سرمربی جدید بینجامد.

 


Page Generated in 0.0050 sec