printlogo


کد خبر: 248617تاریخ: 1401/3/30 00:00
پیشنهاد وسوسه‌انگیز به هافبک جوان استقلال
باشگاه استقلال به حسین‌زاده رضایتنامه نمی‌دهد

مهدیه دریابیگی   

تنها شاید یک صحنه از تصویر حسین‌زاده را هواداران استقلال دوست نداشته باشند ببینند! آن لحظه‌ای که حسین‌زاده خودش را باعث حذف استقلال از جام حذفی می‌دانست و به‌شدت گریه می‌کرد. این لحظه دلخراش‌ترین صحنه‌ای بود که می‌توان از این بازیکن جوان در ذهن تداعی کرد وگرنه حسین‌زاده در فصلی که گذشت یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال بود.
 حسین‌زاده از استقلال به تیم ملی هم رسید و حالا نه آن هافبک جوانی است که هنگام آمدنش به استقلال همه روی میزان توانایی‌اش تردید داشتند، بلکه به بازیکنی تبدیل شده که اگر در استقلال نماند هواداران، مسئولان استقلال را بابت این اتفاق شماتت می‌کنند! 
اما همان‌طور که می‌توانستی پیش‌بینی کنی به خاطر عملکرد خوب حسین‌زاده این روزها پیشنهادات وسوسه‌انگیزی به او می‌شود و این بازیکن جوان هم بدش نمی‌آید برای فصل بعد به پیشنهادات خارجی خود فکر کند.
 بدون شک حسین‌زاده وینگر استقلال یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در فصل گذشته بود.
 این بازیکن با وجود سن کمی که دارد نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت و با گذشت یک سال از حضورش در استقلال و جدایی فرهاد دوست دارد بازی در تیم خارجی را تجربه کند. 
حسین‌زاده با یک پیشنهاد خارجی روبه‌رو شده و این موضوع را با مدیران استقلال در میان گذاشته است، اما مخالفت آنها را به‌دنبال داشته است. بازیکن ملی‌پوش استقلال با این تیم قرارداد دارد، اما شاید تصمیم بگیرد با رایزنی رضایت‌ مدیران باشگاه برای لژیونر شدن را بگیرد. 
هر چند که شنیده می‌شود مسئولان استقلال خیلی راغب به جدایی بازیکن جوان تیم‌شان نیستند. البته همه چیز به خاطر انتخاب نشدن سرمربی در بلاتکلیفی مطلق است. 
با اینکه باشگاه استقلال سعی می‌کند قرارداد بازیکنان قدیمی خود را تمدید کند و با بازیکنان جدید هم وارد مذاکره شود اما به‌دلیل اینکه هنوز سرمربی جدید نیامده است به نظر می‌رسد بستن قرارداد با بازیکنان جدید ریسک بزرگی باشد اما بازیکنان قدیمی اگر قراردادشان تمدید نشود احتمال جدایی‌شان هست و این اتفاق می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.

Page Generated in 0.0055 sec