printlogo


کد خبر: 248555تاریخ: 1401/3/29 00:00
علیه نکونام شیطنت کردند و او ترسید به استقلال بیاید
نوری: مجیدی با جدایی آرامش را از استقلال گرفت

 رضا حمیدی 
 
محمد نوری وضعیت کنونی استقلال را ناشی از جدایی فرهاد مجیدی می‌داند. پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که مجیدی باید یک فصل دیگر در استقلال باقی می‌ماند و اوضاع را در اختیار می‌گرفت اما با یک جدایی غیرمنتظره حاشیه‌های زیادی برای استقلال ایجاد کرد. نوری درباره اینکه نکونام نیز جانشینی مجیدی را قبول نکرد به برخی شیطنت‌ها اشاره کرده است. حرف‌های او جالب توجه است.
  
هفته گذشته وقتی رسماً اعلام شد الکساندر نوری به استقلال نمی‌آید با انتشار یک استوری ناراحتی خود را از این موضوع اعلام کردید.
 من استقلالی هستم و ناراحتم که انتخاب سرمربی جدید برای استقلال به درازا کشیده است. سابقه نداشته فرایند انتخاب سرمربی در استقلال این اندازه طولانی شود. در عین حال وضعیت بازیکنان ما هم مشخص نیست. معلوم نیست چه کسی می‌ماند، چه کسی می‌رود و خریدهای جدید چه کسانی هستند. متأسفانه بعد از آن قهرمانی شیرین دوباره به حاشیه رفتیم.
انگار این داستان همیشه بعد از قهرمانی‌های استقلال تکرار می‌شود و کسی دلیلش را نمی‌داند.
    همین‌طور است. در سال‌های گذشته نیز اتفاقاتی رخ داده و این بار هم انگار آن مسائل در حال تکرار است.
بدون شک اگر مجیدی در استقلال باقی می‌ماند این حواشی ایجاد نمی‌شد.
     همین‌طور است. مجیدی به خواست خودش از استقلال رفت و دوست داشت یک تیم اماراتی را تجربه کند. اما مجیدی باید بداند که هرچه دارد از استقلال است. مجیدی وقتی بازیکن بود با استقلال قهرمانی در لیگ را تجربه کرد. نظر شخصی من این است که مجیدی با جدایی، استقلال را به حاشیه برد و آرامش استقلال را به هم زد. ما فصل قبل با مدیریت خوب آقای آجورلو و تلاش بازیکنان قهرمان لیگ شدیم. همه اینها در قهرمانی استقلال نقش دارند و مجیدی به خاطر استقلال هم که شده باید در این تیم می‌ماند.
شاید نگران تکرار نشدن قهرمانی است.
    اگر چنین فکری کرده به اعتقاد من فکر درستی نیست. مجیدی بعد از چند سال استقلال را به قهرمانی لیگ رسانده و قطعاً اگر فصل بعد هم موفقیتی به دست نمی‌آورد، هواداران هرگز کاری که او کرد را فراموش نمی‌کردند. مجیدی به اندازه 2 فصل دیگر بعد از قهرمانی در لیگ بیست و یکم برای مربیگری در استقلال وقت داشت.
چرا نکونام مربیگری استقلال را قبول نکرد.
 احساس می‌کنم او هم ترسید به استقلال بیاید. البته یکسری شیطنت‌ها هم شد که همه می‌دانند. برخی دلال‌‌ها هم هستند که دارند کار را خراب می‌کنند.
در نتیجه مربی ایرانی برای استقلال بهتر است یا مربی خارجی.
    ببینید فضای استقلال به سمتی است که هواداران دوست دارند مربی خارجی بیاید و مدیران باشگاه هم همین هدف را دارند که درنهایت مربی خارجی انتخاب شود. پیش‌بینی من این است همین روزها سرمربی خارجی استقلال معرفی خواهد شد.
اما باشگاه در حال یارگیری است. شهباززاده را قطعی کرده‌اند. آیا این رویه برخلاف نظم یک باشگاه نیست.
  ببینید الان استقلال سرمربی ندارد و باشگاه باید یکسری اقدامات انجام دهد. شهباززاده هم بازیکنی است که به اعتقاد من هر مربی بیاید او را تأیید می‌کند. برخی بازیکنان این‌طوری هستند و مربیان کمی آنها را نمی‌پسندند. به هر حال اگر سرمربی آینده ما خارجی باشد، باید بازیکنانی را برای ایشان به خدمت بگیریم و زمان را از دست ندهیم.
به جز موضوع انتخاب سرمربی خارجی چه فاکتوری موفقیت استقلال را تضمین می‌کند.
 شاکله تیم هم باید حفظ شود. ما ستاره‌های خوبی در تیم داریم که اگر اجازه ندهیم از تیم بروند، فصل بعد هم قهرمانی دور از انتظار نخواهد بود. امیدوارم تیم خوبی که فصل قبل موجب قهرمانی شد، حفظ شود تا خواسته هواداران تأمین شود. امیدوارم با انتخاب یک مربی خوب دوباره در مسیر قهرمانی قرار
 بگیریم.

Page Generated in 0.0068 sec