printlogo


کد خبر: 248543تاریخ: 1401/3/29 00:00
بازتاب
شماره تماس 02184711175

 پرسپولیسی هستم. یحیی بهتر است از محمدمهدی احمدی نسبت به سایر بازیکنان بیشتر استفاده کند چون این بازیکن فوتبال را با هافبک یا وینگر شروع کرده است. البته در دفاع چپ بازی کرده است و حتی در وینگر چپ هم بازی کرده است و پاس گل می‌دهد. در تیم المپیک هم در این پست‌ها بازی کرده است. پس او می‌تواند در هر دو پست بازی کند، کمااینکه در پرسپولیس درباره پست بازی‌اش یحیی گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد.
مرادی از کرج
 
تیم استقلال اگر با مربیان خارجی به توافق نرسد باید از امیر قلعه‌نویی استفاده کند. چنانچه قلعه‌نویی سرمربی استقلال شود از همین ابتدا استقلال هم قهرمان لیگ برتر و هم قهرمان جام حذفی می‌شود. چون این مربی چندین سال است که بدون بازیکن تیم ملی و مهره‌های شاخص حضور دارد و نتایج قابل قبولی هم کسب می‌کند.
پرویز پاکدل از شیراز
 
راجع به تیم تراکتور‌سازی هم بنویسید. آیا مهدی کیانی در تیم تراکتور می‌ماند؟
سیروس آذری از تبریز
ایران ورزشی: خواننده گرامی! صفحه 3 روزنامه ایران ورزشی مربوط به فوتبال شهرستان‌ها است و هر روز اخبار فوتبال مربوط به تیم‌های شهرستانی لیگ برتر و لیگ یک در این صفحه منتشر می‌شود. مهدی کیانی هم قراردادش را با تیم تراکتور تمدید کرده است.
 
استقلالی هستم. از مسئولان باشگاه استقلال تقاضا دارم که با سعید صادقی قرارداد ببندند و مراقب پاتک درویش به تیم استقلال باشند! چون در صورتی که مشکلی در مسیر عقد قرارداد دو ساله سعید صادقی ایجاد شود قرار است این بازیکن فردا قرارداد دو ساله‌ای با تیم پرسپولیس امضا کند.
فرهاد بهرامی از تهران
 
در خصوص اینکه برخی رسانه‌های ورزشی می‌گویند صادقی به تیم پرسپولیس ملحق شده است، من هم می‌گویم صادقی تحت هیچ شرایطی با این تیم قرارداد نمی‌بندد. البته برخی مخالفان تیم استقلال سعی بر این دارند که با این کارشان مبلغ قرارداد صادقی را بالا ببرند.
اشکان از اندیمشک

Page Generated in 0.0058 sec