printlogo


کد خبر: 248541تاریخ: 1401/3/29 00:00
پیشنهاد تیم ملی چین در راه است؟
درخشش هنان با زوج گارسیا - محبی

فصل جدید سوپرلیگ چین از حدود یک ماه قبل آغاز شده و تیم‌ها تا امروز در 4 بازی به میدان رفته‌اند. نکته قابل توجه در این 4 هفته، درخشش هنان با حضور یک مربی جوان ایرانی در کادر فنی‌اش است. جهانیار محبی که سابقه همکاری با افشین قطبی را در شیجیاژوانگ چین و فولاد در کارنامه دارد، بعد از حضور روی نیمکت هنان و همکاری با خاویر پریرا، فصل قبل به لالیگا رفت تا یکی از مربیان لوانته باشد. او این تجربه را نیز همراه با پریرا به دست آورد اما قطع همکاری بعد از چند ماه باعث شد تا بار دیگر به سوپرلیگ چین برگردد و دوباره در کادرفنی هنان حضور داشته باشد.
هنان که سرمربیگری‌اش بر عهده پریرای اسپانیایی است، در 4 هفته ابتدایی سوپرلیگ چین موفق شده 10 امتیاز کسب کند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ووهان، در رده دوم جدول قرار بگیرد. هنان هفته اول مقابل دالیان به تساوی 2 بر 2 رسید، هفته دوم برابر شاندونگ -قهرمان فصل قبل- به پیروزی ارزشمند 4 بر یک دست یافت، هفته سوم ژیجیانگ را 3 بر یک برد و هفته چهارم هم توانست گوانگژوی قدرتمند را با حساب 3 بر صفر شکست بدهد.
با این نتایج، هنان با 10 امتیاز رده دوم جدول را در اختیار دارد. از طرفی همین نتایج درخشان باعث شده تا از حالا پریرا و تیم فنی‌اش مورد توجه مسئولان فدراسیون فوتبال چین نیز قرار بگیرند. یعنی با ادامه این روند، می‌توانیم شاهد حضور پریرا در تیم ملی چین و همچنین جهانیار محبی به عنوان یکی از اعضای کادرفنی این تیم باشیم. اتفاقی که به هیچ‌وجه دور از دسترس نخواهد بود.

Page Generated in 0.0057 sec