printlogo


کد خبر: 248539تاریخ: 1401/3/29 00:00
دعوت درودگر از دادگان:
بیایید و عملکرد ما را بررسی کنید

محمد دادگان در مصاحبه با ایران ورزشی گفته بود: «پرونده تبلیغات محیطی فوتبال ایران را به من بدهید تا بگویم در سازمان لیگ چه خبر است.»
این موضوع گویا به مذاق صادق درودگر خوش نیامده است. مدیر بازاریابی سازمان لیگ، به همین دلیل نسبت به این مصاحبه واکنش نشان داده و گفته است: «بنده با ارسال نامه‌ای، از محمد دادگان به طور رسمی دعوت کردم که برای مشاهده و بررسی پرونده تبلیغات محیطی، در هر زمانی که خودشان مشخص کردند، به سازمان لیگ تشریف بیاورند و پرونده تبلیغات محیطی و عملکرد بخش بازاریابی سازمان لیگ را مورد مشاهده و بررسی قرار بدهند.»
درودگر همچنین تأکید کرد: «بخش بازاریابی سازمان لیگ از حضور و مطالعه عملکردش توسط افراد سالم و سینه سوخته فوتبال که به دنبال توسعه و شکوفایی این ورزش هستند، با جدیت استقبال می‌کند. از جناب دادگان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال و صاحب تجربه و دانش در این حوزه هم می‌خواهیم در این زمینه اهتمام فرموده و ما را از راهنمایی خود بی‌بهره نگذارند.»
البته که دادگان هرگز پیشنهاد درودگر را نمی‌پذیرد و درودگر چون این را می‌داند، چنین دعوتی از دادگان کرده است. شاید بد نباشد علی‌الحساب سازمان لیگ اجازه حسابرسی را به جای دادگان به مسئولان مربوطه بدهد تا شبهات درباره عملکردشان برطرف شود.

Page Generated in 0.0049 sec