printlogo


کد خبر: 248535تاریخ: 1401/3/29 00:00
قرارداد 2 مربی کروات تمدید شد
تغییر سرمربی تیم ملی منتفی شد؟

نشست میرشاد ماجدی با دراگان اسکوچیچ گرچه بنا به گفته برخی سایت‌های خبری، با بگو مگو و بحث‌هایی با صدای بلند همراه بوده اما اینطور که از اخبار منتشر شده برداشت می‌شود، خروجی خوبی داشته است!
 امضای قرارداد با دستیاران خارجی اسکوچیچ و استارت پرداخت پاداش‌های معوقه بازیکنان، به گونه‌ای هم خیال کادرفنی را بابت ادامه همکاری راحت می‌کند و هم تا حدودی به حرف و حدیث‌هایی که درباره تغییر سرمربی مطرح می‌شد، پایان می‌دهد.
روز گذشته خبرهایی درباره جلسه ماجدی و اسکوچیچ منتشر شد و به این نکته تأکید داشت که طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بین سرپرست فدراسیون و سرمربی تیم ملی، قرارداد ماریو تات و ملادن زگانیر، دستیاران کروات اسکوچیچ تا پایان جام جهانی به صورت رسمی تمدید شد.
همچنین مراحل اداری عقد قرارداد کرونوسلاو رندولیچ، دیگر دستیار خارجی اسکوچیچ که به تازگی به کادرفنی تیم ملی اضافه شده نیز در دپارتمان تیم‌های ملی در حال انجام است و او نیز بزودی رسماً با فدراسیون فوتبال قرارداد خواهد بست. همه این اتفاقات به وضوح خبر از تمایل فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با کادرفنی فعلی دارد وگرنه در صورت تمایل به قطع همکاری، بعید بود با عقد قراردادهای جدید، خود را به دردسری بزرگتر بیندازند.
از طرفی قرار است مراحل تمدید قرارداد دستیاران ایرانی اسکوچیچ مثل وحید هاشمیان، علی‌اصغر قربانعلی‌پور و مهرداد خانبان که به دلیل تغییرات در واحد حقوقی فدراسیون فوتبال تا پس از اردوی قطر به تأخیر افتاد، نیز در این هفته نهایی شود.
همه اینها البته در مراحل اجرایی هستند و بدون شک خیال اسکوچیچ تا امضای نهایی این قراردادها، بابت دستیارانش راحت نخواهد شد. با این حال اما آنچه امروز از اتفاقات رخ داده در فدراسیون فوتبال تعبیر می‌شود، چیزی نیست جز منتفی شدن تغییر کادرفنی.
تلاش فدراسیون فوتبال برای پایان دادن به تشنج‌های ایجاد شده در تیم ملی اما به این محدود نمی‌شود و گویا پروسه پرداخت پاداش‌ ملی‌پوشان هم کلید خورده است. بر همین اساس فدراسیون فوتبال کشورمان با همکاری وزارت ورزش و جوانان قبل از بازی با الجزایر، پاداش معوقه بازیکنان تیم ملی از سه بازی پایانی مقدماتی جام جهانی را پرداخت کرد.
البته کادرفنی، پزشکی و پشتیبانی تیم ملی این پاداش را دریافت نکردند. در جلسه اخیر میرشاد ماجدی و دراگان اسکوچیچ، ضمن مذاکره درباره این موضوع قول داده شد بزودی باقی‌مانده پاداش این نفرات هم به آنها پرداخت شود. ظاهراً فدراسیون فوتبال قصد دارد برای پرداخت عادلانه‌تر پاداش به اعضای کادر پزشکی و پشتیبانی تیم ملی از محل پاداش‌ها، تغییراتی در نحوه پرداخت این پاداش‌ها بدهد.

Page Generated in 0.0054 sec