printlogo


کد خبر: 248516تاریخ: 1401/3/28 00:00
پایه ها

امیدواری خلیلی به فصل جدید
با توجه به برگزاری تست‌های تیم‌های رده سنی پایه باشگاه پرسپولیس در زمان‌های مشخص، تست‌های تیم‌های پایه پایان یافت و تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید پرسپولیس آماده می‌شوند تا طبق برنامه‌های ارائه شده از سوی کادر فنی این تیم‌ها، فاز جدید اجرای برنامه‌های آماده‌سازی خود را به اجرا در بیاورند.
محسن خلیلی ضمن اعلام این مطلب گفت: «روند رو به رشد تیم‌های پایه مطابق با استانداردها و برنامه‌های مدون در مسیر خوبی قرار دارد و سعی داریم این مسیر را به شکل جدی‌تری دنبال کنیم تا خروجی قابل قبولی داشته باشیم. تیم‌های رده سنی پایه پرسپولیس امسال سال متفاوتی را تجربه خواهند کرد چرا که کیفیت جذب و انسجام تیم‌های ما در همه رده‌های سنی گویای این واقعیت است که با قدرت بیشتری در مسابقات لیگ تهران شرکت کنیم تا بتوانیم استعدادهای مستعدی را به رده‌های مختلف و تیم بزرگسالان معرفی کنیم.» خلیلی در پایان ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی کامل باشگاه و در اختیار داشتن امکانات لازم بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و در سال‌های پس از آن با بهره‌گیری از تجارب خوب کادر فنی تیم‌های رده سنی مختلف به جایگاه اصلی باشگاه و تیم‌های پرسپولیس در مسابقات پیش‌رو برسیم.
 
 
توضیح در مورد پست جدید پنجعلی
درویش در مورد انتخاب محمد پنجعلی به عنوان مسئول مدارس فوتبال پرسپولیس با توجه به حضور محسن خلیلی به‌عنوان مدیران آکادمی پرسپولیس توضیح داد: «ما مجبوریم یک نفر را انتخاب کنیم. ما از پنجعلی خواهش کردیم به دلیل سابقه‌ای که دارد آکادمی و مدارس فوتبال را به ایشان بسپاریم و تیم‌های پایه را به محسن خلیلی دادیم. ما در سراسر کشور مدارس فوتبال به نام پرسپولیس داریم. هیچ‌کس تا الان نظارتی روی این تیم‌ها نداشته است. ما گفتیم به جهت اینکه پدر و مادرها به برند پرسپولیس اعتماد کردند روی آنها نظارتی باشد. کسی بهتر از یک پیشکسوت نیست و قرار شد کارگروهی تشکیل شود و تمرکزشان روی مدارس فوتبال کشور باشد. احیاناً استعدادهایی هم اگر دیدند به تیم‌های پایه معرفی کنند.»
 

Page Generated in 0.0043 sec