printlogo


کد خبر: 248515تاریخ: 1401/3/28 00:00
خبر

 قول پروین به باشگاه
مدت‌هاست گفته می‌شود قرار است علی پروین جام‌های قدیمی باشگاه پرسپولیس را که در منزل خود دارد به باشگاه تحویل دهد تا در موزه باشگاه نگهداری شود اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده. دیروز هم درویش ابراز امیدواری کرد این اتفاق با توجه به دوستی‌اش با پروین بیفتد: «باشگاه جایی را تعبیه می‌کند که جام‌ها به آنجا بیاید و آنجا که درست شد، آقای پروین گفته است جام‌ها را بر‌می‌گردانم.»
 
پیگیری سند ساختمان باشگاه
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مالکیت ساختمان این باشگاه گفت: «ما پرونده‌ها را که بررسی کردیم، دیدیم این ساختمان در سال ۸۴ برای باشگاه خریداری شده که ۵۰ درصد پول را باشگاه داده است و ۵۰ درصد هم فدراسیون فوتبال داده، ولی هنوز سند به نام باشگاه پرسپولیس زده نشده است. ما هم به فدراسیون نامه زدیم که از این طریق پیگیری شود.»
 
30 میلیارد از 360 میلیارد
با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این باشگاه فقط اجازه داشت 30 میلیارد تومان از 360 میلیارد تومانی که از طریق بورس نصیب باشگاه شده بود را هزینه کند و برای مابقی آن باید مجوز بگیرد. با اعلام درویش این پول بیشتر باید جنبه سرمایه‌گذاری داشته باشد و شاید باشگاه با آن 30 میلیارد فقط بتواند یکسری از بدهی‌های گذشته را تسویه کند.
 
تست پورعلی ‌گنجی در ایفمارک
یکی از نگرانی‌ها در مورد مرتضی پورعلی گنجی خرید جدید پرسپولیس این است که او مدتی طولانی مصدوم بوده و در زمان شروع لیگ بعد از یک سال باید در مسابقات رسمی شرکت کند. دیروز مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد: «این بازیکن چند ماه است که تمرین می‌کند و ضمن اینکه قبل از شروع لیگ نیز در ایفمارک تست گرفته خواهد شد. پورعلی ‌گنجی چند ماه است در چمن تمرین می‌کند و به من گفته‌اند که می‌تواند دوباره به اوج برگردد.»
 
 

Page Generated in 0.0057 sec