printlogo


کد خبر: 248512تاریخ: 1401/3/28 00:00
پست جدید شماره 4 در کنفرانسی با حضور رسانه‌ها اعلام می‌شود
محمدی: سید جلال مربیگری را قبول کرده است

سوال و جواب
ناصرقراگزلو     
 
محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه این روزها در کنار مدیریت روزهای سخت و پر کاری را سپری می‌کند. این تلاش حتی در روزهای تعطیل هم ادامه دارد و مدیریت و معاون ورزشی باشگاه در فصل نقل و انتقالات در تلاشند تا به هر نحو ممکن بازیکنان مد‌نظر یحیی را جذب کنند تا تیم پرسپولیس مثل ادوار قبلی، مدعی اول قهرمانی باشد. با محمدی به صحبت پرداختیم که می‌خوانید:
   
شهباز‌زاده با توجه به اینکه با باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی داشت، با باشگاه استقلال به توافق رسید. از این مسأله ناراحتی ندارید؟
 ما با بازیکن مذاکره می‌کنیم اما تصمیم گیرنده نهایی خود بازیکن است.
بعد از رفتن شهباز‌زاده به تیم رقیب شما با مهاجم دیگری صحبت کرده‌اید و اصولاً جدا از بحث مهاجم قصد به خدمت گرفتن بازیکن دیگری را هم دارید؟
  فعلاً مشغول مذاکره برای جذب یک مهاجم هستیم و جدا از این مهاجم، در حال مذاکره با دو بازیکن داخلی و خارجی دیگر هم هستیم که بعد از توافق نهایی نام آنها را اعلام می‌کنیم.
بحث اردوی خارجی یا داخلی قبل از لیگ مطرح نشده؟
 سرمربی پرسپولیس به ما اعلام کرده که تیمش را به شکل کامل 45 روز قبل از شروع لیگ بعدی از ما می‌خواهد. ما هم در این زمینه در تلاشیم تا بازیکنان مد نظر 
کادر فنی را معین و مشخص سازیم. البته در این رابطه منتظر اعلام زمان شروع لیگ از سوی سازمان لیگ هم هستیم تا طبق آن برای اردو و سایر مسائل پیش‌بینی لازم را داشته باشیم.
با این حساب باید امیدوار بود که همه خواسته‌های سرمربی تیم برآورده شود؟
  به هر حال در مقطع حساسی قرار داریم. از همین رو حتی روز جمعه هم از طریق ایمیل یا تلفن با گزینه‌های مد نظر خودمان در حال گفت‌و‌گو و رایزنی بودیم تا زمینه حضور آنها را در پرسپولیس فراهم سازیم.
گویا یحیی گل‌محمدی توانسته سیدجلال حسینی را برای حضور در کادر فنی متقاعد سازد؟
 از ابتدا هم قرار بود گل‌محمدی با کاپیتان تیم صحبت کنند، از همین‌رو صحبت‌های کاملی با سید جلال داشته‌اند.
اما گفته می‌شود که سید جلال برای حضور در کادر فنی تمایلی ندارد؟
  نه اینطور نیست. شخص سید جلال با خواسته سرمربی تیم موافقت کرده است اما اجازه بدهید این مسأله در کنفرانسی که برگزار خواهد شد به شکل رسمی اعلام شود؛ کنفرانسی که ما سعی داریم در آن در نهایت احترام و حفظ جایگاه سید جلال که زحمات زیادی برای تیم پرسپولیس متحمل شده موضوع جدید را مطرح سازیم.
بحث حضور دو دستیار خارجی یحیی گل‌محمدی به کجا انجامید؟
  یکی از این گزینه‌ها مربی تراکتور است، به همین دلیل بعد از فسخ قرارداد با باشگاه تبریزی ما نسبت به جذب  او اقدام خواهیم کرد و در رابطه با دستیار دیگر آقا یحیی هم در روزهای آتی اقدامات نهایی را انجام خواهیم داد.
 
 خداحافظی نمی‌کند اما می‌خواهد مربی باشد
کاپیتان   در نقش مربی – بازیکن پرسپولیس
روز گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد در جلسه‌ای که با سیدجلال حسینی خواهند داشت وضعیت فصل او مشخص می‌شود اما به احتمال زیاد از ایشان در کادر فنی استفاده خواهد شد.
این مسأله در شرایطی مطرح می‌شود که چند روز قبل سیدجلال حسینی مؤکداً گفته بود از فوتبال خداحافظی نمی‌کند و قصد ندارد به تیم دیگری (ملوان) هم برود. این یعنی که سیدجلال غیرمستقیم گفته بود دوست دارد در پرسپولیس بماند و بازی کند اما از آن سو یحیی گل‌محمدی دیگر نمی‌خواهد به کاپیتان 41 ساله‌اش میدان دهد و دنبال این است که خود سیدجلال با حالتی محترمانه کنار برود تا خودش رودرروی هواداران قرار نگیرد.
مشخص نیست واکنش سیدجلال حسینی به این مسأله چیست اما گفته می‌شود او قبول کرده عضوی از کادر فنی پرسپولیس باشد. در عین حال با توجه به اینکه او قصد خداحافظی ندارد هیچ بعید نیست به عنوان بازیکن – مربی فصل را شروع کند. این یعنی که هر وقت کادر فنی صلاح دید و شرایط مهیا بود او می‌تواند به میدان هم برود اما خب شاید این اتفاق زیاد تکرار نشود.
در عین حال اگر سیدجلال حسینی با این نقش فصل تازه را آغاز کند و حتی در یکی دو مسابقه هم به میدان برود احتمالاً خودش به این نتیجه خواهد رسید که ادامه دادن به عنوان بازیکن به هر قیمتی مناسب شأن و شئون او نیست و بهتر است بازی کردن را برای همیشه کنار بگذارد. یحیی گل‌محمدی و درویش هم با علم به این مسأله که پیشنهاد حضور در کادر فنی را به شماره 4 تیم‌شان داده‌اند و با توجه به اینکه در این شرایط حاشیه‌ای ایجاد نخواهد شد و شأن کاپیتان حفظ می‌شود، به تدریج خود سیدجلال به آن نقطه خواهد رسید که بهتر است کاملاً از پوزیشن بازیکن خارج شده و یا در کادر فنی باشد یا کنار برود. نقطه‌ای که شاید خیلی نزدیک بوده و تا میانه فصل آینده هم قابل رؤیت باشد.

 


Page Generated in 0.0056 sec