printlogo


کد خبر: 248511تاریخ: 1401/3/28 00:00
پرسپولیس قید جذب مدافع چپ را زد؟
نه زکی‌پور، نه نورافکن؛ امیری فیکس، احمدی ذخیره

 پرسپولیس تا جذب میلاد زکی‌پور مدافع چپ گل‌گهر فاصله‌ای نداشت و یحیی هم روی این انتقال تأکید داشت اما فشار هواداران که با سابقه استقلالی این بازیکن مشکل داشتند باعث شد این انتقال کلاً منتفی شود. بعد از آن بحث امید نورافکن ملی‌پوش پیش آمد اما نورافکن با سپاهان قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن و جذب او نیست. پرسپولیس برای جناح چپ محمد‌مهدی احمدی را از نفت مسجد سلیمان به خدمت گرفت و با توجه به اینکه قرارداد بازیکنانی مثل علی شجاعی و سعید آقایی تمدید نخواهد شد حالا پرسپولیس فقط وحید امیری با تجربه اما مصدوم و احمدی جوان را برای دفاع چپ در اختیار دارد و ظاهراً می‌خواهد با همین دو بازیکن وارد فصل تازه شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این مورد اعلام کرده: «وحید امیری هفته اول و دوم لیگ فصل بعد به شرایط ایده‌آل برمی‌گردد. او مصمم است و هر روز مراحل درمانی را طی می‌کند. ضمن اینکه اگر بنا است در هر پست بازیکن شاخص بگیریم تکلیف بازیکنانی که داشتیم و تیم را قهرمان کردند چه می‌شود. جوان‌های مستعدی هم داریم که قطعاً گل‌محمدی به فکر این است که از این جوانان استفاده کند. گل‌محمدی در صحبتی که با من داشت گفت امسال در نظر دارد بیشتر از امیری در پست دفاع چپ استفاده کند، ضمن اینکه محمدمهدی احمدی هم بازیکن جوان و مستعدی است.»
شاید اگر فصل گذشته وحید امیری یک خط جلو نمی‌رفت و در دفاع چپ برای پرسپولیس بازی می‌کرد شرایط سرخ‌ها در این پست بهتر می‌شد اما اینکه این بازیکن هفته اول و دوم فصل تازه یعنی دو ماه دیگر شرایط بازی داشته باشد کمی عجیب است.

Page Generated in 0.0064 sec