printlogo


کد خبر: 248509تاریخ: 1401/3/28 00:00
هواداران بابت از دست رفتن قهرمانی ششم ناراحتند
باوی: یحیی باید مثل برانکو و پروین رکورد بزند

کریم باوی؛ شاید میان بازیکنان این سال‌ها، نتوانیم مهاجمی پیدا کنیم که مانند او سر بزند.  یکی از بهترین سرزن‌های فوتبال ایران و پرسپولیس که مهارت ویژه‌ای در گل زدن روی هوا داشت. باوی آدم خونگرم و خوش‌صحبتی است؛ مثل همه خوزستانی‌ها شیرین و دوستداشتنی صحبت می‌کند. گفت‌وگو با این پیشکسوت پرسپولیس را بخوانید. 
  
پرسپولیس خریدهای جدیدی داشته... چه نظری دارید؟
  اگر ‌پورعلی‌گنجی در حد همان مدافع مستحکم تیم ملی باشد، یکی از بهترین خریدهای ممکن است و در پرسپولیس هم خیال همه را از بابت یک مدافع میانی مستحکم راحت می‌کند. بعد از جدایی کنعانی‌زادگان و شجاع، جای این دو مدافع در پرسپولیس پر نشده است. به همین دلیل امیدواریم امسال با خریدهای یحیی، هواداران دغدغه‌ای نداشته باشند و استرس و نگرانی‌های فصل گذشته تکرار نشود. پرسپولیس به مهاجمان بزرگی نیاز دارد که در گلزنی بتوانند به کار تیم بیایند. در میان مهاجمان فصل قبل، استنلی کی‌روش و شهباززاده یا یک مهاجم خارجی می‌توانند به کار پرسپولیس بیایند.
بیرانوند به پرسپولیس برگشته... با خرید بیرانوند و سروش موافقید؟
 بیرانوند دروازه‌بان خوبی است و امیدوارم با همان شرایط خوبی که در تیم ملی و پرسپولیس داشت، دوباره در پرسپولیس موفق باشد. او در تیم قبلی‌اش زیاد بازی نکرد و تا حدودی از این مسأله آسیب دید. سروش هم بازیکن خوبی است که در خط میانی به درد پرسپولیس می‌خورد البته امیدوارم او هم با آمادگی و شرایط بدنی خوب به پرسپولیس برگشته باشد.
با نفرات جدید، پرسپولیس در لیگ بیست و دوم موفق می‌شود؟
  یحیی باید این فصل موفق شود چون در لیگ بیست و یکم با از دست رفتن قهرمانی هواداران از او ناراحتند و بحق او را مقصر و عامل اصلی ناکامی در رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی می‌دانند. یحیی باید پرسپولیس را قهرمان کند. یحیی این فصل باید تلاش کند تا رکوردهایی جدید مثل مربیان بزرگی مانند علی پروین و برانکو به ثبت برساند. با ثبت قهرمانی جدید دوباره هواداران پرسپولیس از او راضی می‌شوند. هوادار پرسپولیس هیچ عنوانی جز قهرمانی را قبول نمی‌کنند. اگر در لیگ بیست و دوم پرسپولیس قهرمان نشود، به هیچ وجه هواداران یحیی را به‌عنوان مربی تیم قبول نمی‌کنند. با این خریدها هواداران فقط قهرمانی می‌خواهند.
 

Page Generated in 0.0045 sec