printlogo


کد خبر: 248508تاریخ: 1401/3/28 00:00
نقل و انتقالات

60 تا 70 درصد لیست یحیی جذب شده
پرسپولیس فقط یک مهاجم نوک و یک هافبک میانی می‌خواهد؟
با جذب مدافع راست، هافبک میانی، دروازه‌بان و تمدید قرارداد بازیکنانی مثل مهدی ترابی و میلاد سرلک حالا پرسپولیس یک مهاجم نوک ششدانگ، یک مدافع چپ احتمالی و یک هافبک میانی می‌خواهد تا پرونده نقل و انتقالات تابستانی باشگاه بسته شود.
دیروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تاکنون60 تا 70 درصد از لیست درخواستی یحیی گل‌محمدی برای نقل و انتقالات جذب شده و پیشرفت قابل قبولی داشته است و با اعلام درویش نام یک مهاجم در لیست یحیی گل‌محمدی هست و باشگاه برای جذب او تلاش می‌کند.
درویش گفته بعد از منتفی شدن قرارداد با شهباززاده باشگاه چند گزینه خط حمله را پیگیری می‌کند. باشگاه یکی دو گزینه خارجی و یکی دو گزینه ایرانی دارد و مذاکرات با آنها پیش می‌رود. با اعلام درویش نام دیاباته در این لیست نیست اما نام کاسیانو گزینه برزیلی همچنان روی میز است و انتقالش قابل مذاکره به نظر می‌رسد.
پرسپولیس همچنان دنبال دو سه بازیکن جوان هم هست که احتمالاً در پست‌های مهاجم نوک و هافبک میانی باشند.
بعید نیست پرسپولیس با جذب دو بازیکن دیگر (هافبک میانی و مهاجم نوک) کار نقل و انتقالاتی‌اش را به پایان برساند، هر چند شاید یکی دو بازیکن جوان از فهرست امید، جوانان یا زیر 23 سال هم به این جمع اضافه شوند.
نکته جاب اینکه با وجود ولخرجی امسال پرسپولیس در نقل و انتقالات، این باشگاه قادر به رقابت با تیم‌های صنعتی نیست و بعضی از این باشگاه‌ها به بازیکنان مدنظر پرسپولیس دو برابر رقم سرخ‌ها پیشنهاد داده‌اند.
 
واکنش هواداران به هایجک شهباززاده و خدا‌بنده‌لو
همان بهتر که پرسپولیسی نشدند!
دو بازیکنی که جزو اهداف اصلی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی بودند و بعد از مذاکرات اولیه به این باشگاه نزدیک به نظر می‌رسیدند به باشگاه‌های دیگر پیوستند. محمد خدابنده‌لو هافبک میانی ذوب‌آهن بعد از سر ‌و صدای زیادی به گل‌گهر سیرجان رفت و سجاد شهباززاده به استقلال پیوست. این اتفاق در حالی رخ داد که هر دو نفر در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس بودند اما ظاهراً پیشنهاد چرب و نرم‌تر دیگر تیم‌ها آنها را راهی اردوی رقیب و تیم متمول سیرجانی کرد.
البته واکنش هواداران پرسپولیس به هایجک گل‌گهر و استقلال از پرسپولیس جالب بود. بیشتر هواداران در فضای مجازی نوشتند از این مسأله اصلاً ناراحت نیستند و اتفاقاً همان بهتر که این بازیکنان پرسپولیسی نشدند چرا که اگر بازیکنی برای پرسپولیسی شدن تردید داشته باشد از ابتدا به کار پرسپولیس نمی‌آید. هواداران می‌گویند بازیکن جوان و نه چندان شناخته شده‌ای مثل خدابنده‌لو یا شهبازازده 35 ساله در موقعیتی نیستند که برای پرسپولیس طاقچه بالا بگذارند و نهایی نشدن قراردادشان با پرسپولیس نشانه خوبی است. آنها مورد امین قاسمی‌نژاد را مثال می‌زنند که فصل قبل بعد از توافق اولیه با پرسپولیس به استقلال پیوست و فرجام تلخی در این باشگاه پیدا کرد و در نهایت نیم فصل از جمع آبی‌ها جدا شد. پرسپولیسی‌ها معتقدند احتمالاً چنین سرنوشتی در انتظار شهباززاده و خدابنده‌لو خواهد بود و بهتر است باشگاه و کادر فنی بدون اینکه نگران از دست دادن این مهره‌ها باشند سراغ گزینه‌های دیگر بروند.
 
کاسیانو برای مذاکرات نهایی می‌آید؟
یحیی گل‌محمدی از بین فیلم‌هایی که در اختیار او قرار گرفته دو مهاجم برزیلی و دو بازیکن اروپایی را برای پیوستن به پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه معرفی کرده تا مذاکره برای جذب آنها آغاز شود. درویش هم با مدیر‌برنامه‌های این بازیکنان جلساتی را برگزار کرده است اما نوسانات ارزی باعث شده تا مدیرعامل پرسپولیس دنبال کاهش رقم مد نظر این بازیکنان باشد.
گفته می‌شود پرسپولیس دنبال دو مهاجم خارجی است و در صورتی که با گزینه برزیلی و گزینه اروپایی به توافق برسد دیگر سراغ نفر سوم نخواهد رفت اما برای اینکه زمان را از دست ندهد مذاکره با این گزینه‌ها را موازی دنبال می‌کند.
از سوی دیگر یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس دیروز اعلام کرد این باشگاه با کمک مجاری قانونی در کشور به صورت مستقیم با باشگاه پرتغالی و این مهاجم ارتباط گرفته و اگر مشکل خاصی پیش نیاید کاسیانو بزودی برای مذاکرات نهایی راهی ایران می‌شود.
 
جذب نورافکن منتفی است
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صراحتاً اعلام کرد این باشگاه بازیکنانی را می‌تواند جذب کند که آزاد باشند. به گفته درویش مبلغ فسخ قرارداد امید نورافکن بالاست ضمن اینکه سپاهان هم تا حالا با پرسپولیس مذاکره‌ای برای معاوضه نداشته است. درویش گفته مذاکره با بازیکنی که قرارداد دارد حرفه‌ای نیست، به همین دلیل مجبورند بازیکنان جوان را جست‌وجو و بتوانند نقاط ضعف را برطرف کنند. با اعلام درویش بحث نورافکن از روز اول باز نبوده است، چون گفتند این بازیکن قرارداد دارد.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec