printlogo


کد خبر: 248477تاریخ: 1401/3/28 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 مسئولان و هیأت مدیره تیم استقلال، حداقل قوانین قرارداد بستن را بلد باشید! مربیانی که به تیم استقلال مشهور می‌شوند چنانچه نمی‌خواهند در تیم بمانند بی‌خودی خبر تمدید 3 سال قرارداد را منتشر نکنند و از اینکه با این تیم مطرح می‌شوند قدردان باشند.
نوروزعلی فراهانی از اراک
 
در زمان مربیگری شفر من شاهد بودم که ایشان قصد داشت جباری را به کادر فنی تیم اضافه کند و بارها هم با او صحبت کرد ولی مجتبی نپذیرفت! دلیل آن هم این بود که فضای فوتبال ایران دلالی بود. وقتی که اکثر طرفداران علت نپذیرفتن را از مجتبی جویا شدند او با احترام خاصی جواب همه را داد و همه هم متوجه شدند که نمی‌خواست درگیر مسائل حاشیه‌ای فوتبال شود.
 رضا برهانی‌مجد از تهران
 
سلام بر ایران ورزشی‌ها، من هم با پرویز برومند از اینکه گفته حسینی باید دروازه‌بان اول تیم ملی باشد موافقم چون حسینی هم‌اکنون در اوج آمادگی جسمانی است. اما چه فایده که مربی و کادر فنی تیم ملی قدر او را نمی‌دانند و نمی‌دانند که از چه دروازه‌بانی باید استفاده کنند!
 نیما پاکدل از اسلامشهر
 
هرچند لیگ برتر تعطیل شده و در حال حاضر خبری از گزارش بازی‌ها هم نیست ولی روزنامه ایران ورزشی عملکرد تیم‌ها را مورد بررسی قرار داده است و این خودش بزرگترین و مهم‌ترین کار محسوب می‌شود! چون عملکرد یکسری تیم‌ها، مربیان و بازیکنان با این کار روزنامه ایران ورزشی مشخص می‌شود. تیم‌ها هم برای فصل آینده با آگاهی بیشتری کادر فنی و بازیکنان را انتخاب می‌کنند. واقعاً باید به پرسنل ایران ورزشی خسته نباشید گفت.
مرادی از کرج
 
امید ابراهیمی! خواهش می‌کنم در همان قطر بمانید! شما همان بازیکن استقلالی بودید که با این تیم مشهور و در اوج آمادگی هم استقلال را رها کردید! هر چند هنوز در قطر ماندگار می‌مانید و درباره بازگشت به استقلال هم هیچ صحبتی از جانب شما مطرح نشده است ولی استقلال هم هیچ نیازی به امثال شما ندارد.
حسین‌آباد از تهران

 


Page Generated in 0.0054 sec