printlogo


کد خبر: 248454تاریخ: 1401/3/26 00:00
سهیل مهدی: لیگ فشرده‌تر و با تعطیلات طولانی‌تر برگزار می‌شود

سهیل مهدی درباره برنامه سازمان لیگ برای برگزاری رقابت‌های فصل آینده می‌گوید: دو برنامه برای شروع فصل جدید بازی‌های لیگ برتر داریم. اول اینکه لیگ برتر را زود شروع کنیم؛ در این صورت می‌توانیم در جریان مسابقات بین بازی‌ها فاصله خوبی ایجاد کنیم و همانند فصلی که گذشت بازی‌ها را فشرده برگزار نکنیم و برنامه دوم هم این است که تعطیلات بین فصل را بیشتر کنیم. در این صورت بازی‌های لیگ برتر دیرتر شروع می‌شود و با شروع مسابقات بازی‌ها را باید به‌صورت فشرده برگزار کنیم تا زمان برای اجرای این مسابقات کم نیاوریم.
وی درباره برگزاری فشرده رقابت‌ها در فصل آینده گفت: زمان قانونی را که ما نمی‌توانیم کوتاه‌تر از حداقل فیفا تعیین کنیم. باید ما این فاصله قانونی را رعایت کنیم. بنا به برنامه‌هایی که روی آنها کار می‌کنیم و البته بعد از بررسی برنامه‌های آقای اسکوچیچ، فکر می‌کنم بین دهم تا بیستم مرداد ماه شروع کنیم. در این صورت می‌توانیم نیم فصل را با جام جهانی مصادف کنیم تا مردم بتوانند به‌راحتی رقابت‌ها را دنبال کنند و تیم‌ها دچار تعطیلی‌های پی در پی نشوند.
سازمان لیگ همچنین در نظر دارد از مربیان لیگ برتر نظرخواهی کند. مهدی در این باره گفت: از مربیان لیگ برتر نظرسنجی خواهیم کرد و با نظر مربیان به این دو برنامه، زمان فصل جدید بازی‌ها مشخص خواهد شد.

Page Generated in 0.0064 sec