printlogo


کد خبر: 248453تاریخ: 1401/3/26 00:00
پروین: لیگ را تعطیل کنید تا تیم ملی تمرین کند

علی پروین در مورد عملکرد این تیم در بازی با الجزایر گفت: مردم خیلی انتقاد می‌کنند. با یک بازی نمی‌توان گفت مربی باید عوض شود. نمی‌توانیم با یک بازی تشخیص بدهیم تیم خوب است یا نه. این تیم ۱۳ بازی را برده اما بعد از یک باخت، انتقادات زیادی مطرح شده است. برای چه؟ چرا انتقاد می‌کنند؟
پروین ادامه داد: روزی که به جام جهانی صعود کردیم، گفتم که این تیم به ۱۰ بازی تدارکاتی نیاز دارد اما الان این شرایط به وجود آمده. تیم الجزایر خوب بازی نکرد بلکه بچه‌های ما بد بازی کردند. حق هم دارند. با هم بازی نکرده‌اند و هماهنگ نیستند. به نظر من حتی باید لیگ را تعطیل کنند و ۶، ۷ بازی انجام دهند تا تحت فشار قرار بگیرند. باید بفهمند کدام دفاع به درد تیم ملی می‌خورد. صلاح نیست با یک بازی به این شکل انتقاد کنند.
پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد برگزار نشدن دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران نیز عنوان کرد: فدراسیون کوتاهی کرده است. باید به هر قیمتی شده بازی تدارکاتی داشته باشیم. حتی شده پول بدهند تیم‌ها به ایران بیایند، باید این کار را انجام دهند. نظر من این است که لیگ را عقب بیندازند و بازی‌های دوستانه زیادی برای تیم ملی تدارک ببینند. باید یک پله بالا بیاییم. از گروه بالا بیاییم و بعد حذف شویم اما وقتی کوتاهی می‌کنند، نمی‌توان این کار را انجام داد.

Page Generated in 0.0061 sec