printlogo


کد خبر: 248448تاریخ: 1401/3/26 00:00
مایلی‌کهن: ضعف تیم ملی با 4 بازی دوستانه مرتفع نمی‌شود

محمد مایلی‌کهن درباره باخت به الجزایر می‌گوید: اگر تیم ملی در بازی دوستانه هم نبازد، کی ببازد؟ یک سری واقعیت‌هاست که باید بپذیریم. اگر در بازی دوستانه هم ببریم بهتر است اما این‌طور نیست که وقتی ببازیم، فاجعه باشد. فرانسه مقابل کرواسی چه کار کرد؟ فرانسه مگر دوره قبل قهرمان جهان نشد؟ اما در کشور خودش شکست خورد. در گروهش هم تیم آخر است. یک سری واقعیت‌هاست که باید بپذیریم.
وی درباره نتایج ضعیف تیم دراگان اسکوچیچ مقابل تیم‌های نسبتاً خوب مثل کره جنوبی و الجزایر خاطرنشان کرد: در دوره مربیان دیگر مگر با برزیل بازی می‌کردیم؟ دوره‌های قبل با تیم‌های ضعیف‌تر بازی می‌کردیم. با آنگولا و سیرالئون بازی می‌کردیم. می‌گویند تیم اصلی آنها نبود ولی تیم ما هم ۳۰ تا ۴۰ درصد اصلی نبودند.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت آماده‌سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی تصریح کرد: من ابتدا مخالف اسکوچیچ بودم چون کارنامه خوبی نداشت. با ویلموتس طوری نتیجه گرفتیم که ناامید شدیم. با اسکوچیچ ولی به‌راحتی به جام جهانی رسیدیم. در جام جهانی با هر مربی شانس ما کم خواهد بود. لژیونرها به کنار اما در جام جهانی کار گروهی مهم است. در این زمینه ضعف داریم و این ضعف با چهار بازی دوستانه یا چند روز تمرین مرتفع نمی‌شود.

Page Generated in 0.0054 sec