printlogo


کد خبر: 248439تاریخ: 1401/3/26 00:00
پرسپولیسی‌ها بعد از یک مصدومیت خطرناک مرا پذیرفتند
پورعلی‌گنجی: گل‌محمدی باعث شد به تیم ملی برسم

 مرتضی پورعلی‌گنجی نام ستاره سال‌های اخیر تیم ملی است که حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را در کارنامه دارد. او را بیشتر به‌عنوان یک مدافع ملی‌پوش و لژیونر موفق می‌شناسیم اما در این فصل، مرتضی را با پیراهن پرسپولیس خواهیم دید. خودش در مورد این اتفاق می‌گوید: «خیلی خوشحالم که دوباره برای فوتبال به ایران بازگشتم و افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارم. از همه کسانی که در این راه کمک کردند ممنونم. مذاکره برای حضورم در پرسپولیس زیاد طول نکشید؛ دلی این کار را انجام دادم تا با پیراهن این تیم بار دیگر راهی جام جهانی شوم. افتخاری بود که نصیبم شد تا پیراهن پرسپولیس را بپوشم و بابت این اتفاق، خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم.»
او همچنین در مورد استقبال هواداران گفت: «همیشه پرسپولیسی‌ها به من لطف داشتند و امیدوارم لایق این حجم از محبت باشم. در سال‌های گذشته، خیلی صحبت حضور من در پرسپولیس مطرح می‌شد اما قراردادهای بلندمدت با تیم‌های دیگر داشتم و نمی‌شد این اتفاق بیفتد. با شرایطی که پیش آمد توانستم به ایران باز‌گردم. تیم‌های مختلف هم به من لطف داشتند ولی به همه آنها گفتم اگر در ایران بازی کنم، اولویتم پرسپولیس است.»
پورعلی گنجی نظر جالبی در مورد همکاری دوباره با یحیی گل‌محمدی داشت: «افتخار شاگردی او را در تیم نفت داشتم. در سن 19 سالگی لطف زیادی به من داشت. در پست دفاع وسط هم باعث شد به تیم ملی برسم. با گل‌محمدی صحبت کردم و همه چیز خوب پیش رفت. او به من اعتماد کرد و امیدوارم جواب اعتمادش را بدهم. امیدوارم بیشتر از حد توانم به تیم کمک کنم تا شرمنده گل‌محمدی و هواداران نشوم. جو پرسپولیس به نحوی است که همه بازیکنان دوست دارند اینجا باشند. اینکه پرسپولیسی‌ها بعد از یک مصدومیت خطرناک، من را پذیرفتند قابل احترام بود. آن زمان که در تمرینات این تیم شرکت می‌کردم، همه اعضای تیم به من لطف داشتند که باید از همه آنها تشکر کنم.»
 
شایعات عجیب  در مورد رقم  تمدید قراردادها
باشگاه پرسپولیس در کنار جذب بازیکنان جدید در بازار نقل و انتقالات، مشغول تمدید قرارداد بازیکنان مؤثر خود طبق لیست یحیی گل‌محمدی است. در این مورد دوم، شایعات عجیبی هم به گوش می‌رسد که به راحتی نمی‌توان آن را تأیید یا تکذیب کرد. با این حال، شنیده می‌شود یکی از ستاره‌های تیم برای تمدید، مبلغ 20 میلیارد تومان بابت دو فصل دریافت خواهد کرد و ستاره دیگر، حدود 18 میلیارد تومان خواسته که با رضایت کادرفنی و باشگاه، موفق شد این رقم را در قرارداد دوساله‌اش اضافه کند. باید دید باشگاه چه واکنشی به این شایعات نشان می‌دهد.
 
پنجره پرسپولیس بسته است
فقط عکس می‌گیرند!
بازیکنان جدید پرسپولیس عکس‌های جذابی را ثبت کرده‌اند و باید آنها را سرخپوش دانست اما مسئولان سازمان لیگ، نظر دیگری دارند. فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، در هیاهوی جذب و تمدید ستاره‌ها در ساختمان باشگاه پرسپولیس گفت: «به دلیل شکایت محمدرضا آزادی از استقلال و همچنین پس از شکایت شهرخودرو از پرسپولیس، پنجره نقل و انتقالاتی دو تیم بزرگ پایتخت بسته شده است.» با این حساب، فقط دو تیم می‌توانند با بازیکنان جدید، عکس بگیرند!

 


Page Generated in 0.0052 sec