printlogo


کد خبر: 248431تاریخ: 1401/3/26 00:00
احمدی سهمیه زیر 23 سال نیست
محمدی: یک مهاجم برزیلی به لیست پرسپولیس نزدیک است

محمد محمدی سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس، روزهای شلوغ و پر رفت و آمدی را سپری می‌کند. با این حال، او پاسخگوی تماس خبرنگاران است تا رابطه باشگاه با رسانه‌ها از بین نرود. در ساعات شلوغ اداری، با او تماسی داشتیم که می‌خوانید:
 
این طور که به نظر می‌رسد، بازیکنان مدنظر کادرفنی تا حد زیادی جذب تیم شده‌اند. باقی اتفاقات به چه شکل رقم می‌خورد؟
 بله باید خدا را شکر کنیم زیرا تا اینجای کار، با بازیکنانی که مدنظر داشتیم، صحبت‌های خوبی کردیم. قرارداد بعضی از ستاره‌ها بسته شده و آنها جذب تیم شده‌اند. با سایر بازیکنان هم در تماس هستیم که آنها را جذب کنیم و با سرعت بیشتری فصل نقل و انتقالات را به پایان ببریم تا کادرفنی بدون دغدغه، به فکر شروع فصل آینده باشد.
صحبت از این است که محمد خدابنده‌لو که در لیست شما هم دیده می‌شود، به دلیل پیشنهاد مالی وسوسه‌انگیز باشگاه گل‌گهر دیگر قصد پیوستن به پرسپولیس را ندارد. این موضوع را تأیید می‌کنید؟
  در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توان در خصوص مسائل نقل و انتقالاتی به صورت قطعی حرفی زد. ما با این بازیکن و چند نفر دیگر که آنها را می‌خواهیم، مذاکره را ادامه می‌دهیم و امیدواریم هر چه زودتر تکلیف همه چیز مشخص شود.
برای جذب بازیکن خارجی‌ هم برنامه‌ای دارید؟
 یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم است و یک مهاجم و یک مدافع خارجی از ما درخواست کرده است. بر اساس لیستی که داده، با گئورگ گوولسیانی مذاکرات خوبی داشتیم و به توافق‌ نهایی نزدیک شده‌ایم. در این زمینه، با یک مهاجم برزیلی هم گفت‌و‌گوهایی انجام دادیم. این مهاجم، قبلاً هم مدنظر مربی پرسپولیس بوده که در آن مقطع دو فصل با تیم خودش قرارداد داشت اما در حال حاضر، این بازیکن برزیلی فقط یک سال دیگر با باشگاهش قرارداد دارد. از همین رو، او به لیست جدید تیم‌مان نزدیک شده است. مذاکرات با این بازیکن را ادامه می‌دهیم و امیدواریم بهترین اتفاقات رخ بدهد.
هنوز بحث‌هایی در مورد سن بازیکنان جدید تیم‌تان به گوش می‌رسد. آیا احمدی سهمیه زیر 23 سال است؟
 خیر سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود و سهمیه زیر 23 سال نیست. طبق قانون نقل و انتقالات ما می‌توانیم هفت بازیکن لیگ برتری را در لیست خودمان داشته باشیم و براساس برنامه کادرفنی پیش می‎رویم.

Page Generated in 0.0053 sec