printlogo


کد خبر: 248384تاریخ: 1401/3/25 00:00
سه گزینه ایرانی برای دستیاری نوری
بختیاری‌زاده سامره یا برهانی؟

الکساندر نوری در یکقدمی نیمکت استقلال است و احتمالاً در روزها و ساعات آینده به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد. 
او قرار است دستیارانی از آلمان هم به کادر فنی‌اش اضافه کند، ولی یک دستیار ایرانی هم در این کادر حاضر خواهد بود؛ یکی از میان بازیکنان سابق استقلال که بتواند کادر نوری را تکمیل کند، اطلاعاتی درباره فوتبال ایران به او بدهد و رابط این مربی و بازیکنان باشد. 
در میان نام‌هایی که برای دستیاری نوری مطرح شده، به نظر می‌رسد بخت سهراب بختیاری‌زاده، علی سامره و آرش برهانی بیشتر باشد.
بختیاری‌زاده در سال‌های گذشته در مقاطع مختلف سرمربی تیم‌هایی در لیگ یک بوده و حتی سابقه حضور کوتاهی به عنوان سرمربی شهر خودرو در لیگ برتر را دارد. اوتوریته سهراب که در زمان بازیگری هم لیدر خوبی بود می‌تواند به نوری برای کنترل بهتر بازیکنان کمک کند.
سامره برای مقطعی در آکادمی استقلال مربیگری کرد و حتی سابقه کوتاه سرمربیگری در مس رفسنجان را دارد. او مدتی هم در تیم شهر خودرو دستیار مهدی رحمتی بود.
برهانی که این روزها در آکادمی استقلال فعالیت می‌کند، دو سال قبل یکی از اعضای کادر فنی محمود فکری در استقلال بود، ولی بعد از آن دوباره به فوتبال پایه برگشت. البته انتخاب دستیار ایرانی به مذاکرات بیشتر و جلسات هماهنگی با نوری موکول خواهد شد.
 

Page Generated in 0.0056 sec