printlogo


کد خبر: 248383تاریخ: 1401/3/25 00:00
هنوز هیچ خبری در شهر نیست
کی‌روش واقعاً جدی شد؟

یک نمایش ضعیف در کنار بلبشوی اردوهای تیم ملی به هنگام دیدارهای تیم ملی کافی بود تا نارضایتی ملی‌پوشان از فدراسیون فوتبال و کادر فنی علنی شود.
یک بازی ناهماهنگ و نتیجه‌ای زشت مقابل تیم دوم الجزایر (که به جام جهانی نرسیده) برای آنکه همه حقیقت به شکل کاملاً واقعی به چشم فوتبالدوستان بیاید کافی بود. حالا همه می‌دانند اگر اختیار و اراده به مدیران فدراسیون فوتبال واگذار شود، نتیجه حضور تیم ملی در جام جهانی قطر به همین اندازه تلخ خواهد بود که در بازی با تیم دوم الجزایر دیدیم.
مردم، اهالی فوتبال و کارشناسان بر این باورند که برای حضور در چنین گروهی در جام جهانی نیاز به سازماندهی تیمی مانند زمان حضور کی‌روش در ایران داریم و به دلیل شناخت کامل این مربی نسبت به آنها، می‌توان روی بازگشت کی‌روش به تیم ملی حساب کرد؛ اما آیا واقعاً تماسی با این مربی گرفته شده؟
در رسانه‌ها گمانه‌زنی شد که در جلسه شبانه حمید سجادی با بزرگان تیم ملی فوتبال در حاشیه بازی تیم ملی با الجزایر در دوحه قطر، بازیکنان با صراحت از این صحبت کردند که اسکوچیچ را نمی‌خواهند، در حالی که این ادعا نمی‌تواند درست باشد.
در جلسه مورد نظر (که حمید استیلی سرپرست تیم ملی هم در آن حضور داشت)، بازیکنان درباره مبلغ پاداش‌ها و وضعیت اردوها و کیفیت تیم حرف زدند. خبری هم از نارضایتی و اعتصاب علیه اسکوچیچ نبود.
باز هم گفته شد وزیر ورزش مأموریت گرفته برای مذاکره با کی‌روش وارد عمل شود و تماس‌هایی هم با این مربی گرفته، در حالی که او تا دیروز در قطر بود و تازه دیشب وارد ایران شد.
اگر گمانه‌زنی‌ها را نادیده بگیریم، باید بگوییم هنوز گامی عملی برای مذاکره با کی‌روش برداشته نشده و خبری از تغییر نیمکت تیم ملی نیست. همه می‌دانند این نیمکت برای اداره تیم ملی ما در جام جهانی قدرتمند و مطمئن نیست؛ اما هنوز هیچ فردی برای باز کردن روزنه امید قدمی برنداشته و هر چه در رسانه‌ها مطرح شده پیش فرض و گمانه‌زنی بود. از برگزاری جلسه وزیر و بازیکنان دور از چشم اسکوچیچ و بی‌اطلاع او تا محتوای جلسه و حتی توافق با کی‌روش.
صحبت‌های سردار آزمون و مهدی طارمی پر از کنایه و نشان دهنده موضع آنها نسبت به وضعیت تیم ملی بود؛ اما آنها آن شب (که کنار هم و رودرروی وزیر نشسته بودند) هیچ حرفی درباره کودتا و برکناری اسکوچیچ نزدند.
حالا بعد از تطابق اخبار با واقعیت فقط می‌توان گفت هنوز هیچ خبری در شهر نیست. کی‌روش در ذهن فوتبالدوستان ایرانی گزینه خوبی برای تیم ملی است ولی هنوز مذاکره‌ای با او نشده است.
 

Page Generated in 0.0051 sec