printlogo


کد خبر: 248374تاریخ: 1401/3/25 00:00
خبر

 ناهار پیشکسوتان با درویش
ظهر دیروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس میزبان تعدادی از پیشکسوتان بنام و قدیمی باشگاه بود. علی پروین، محمود خوردبین، رضا وطنخواه، هادی طاووسی، محمد مایلی‌کهن و اسماعیل حاج‌رحیمی‌پور دیروز در نشستی صمیمانه که در دفتر باشگاه پرسپولیس برگزار شد با رضا درویش گفت‌وگو کردند. این دعوت به خاطر حضور حاج رحیمی‌پور پیشکسوت مقیم امریکا در ایران صورت گرفت ضمن اینکه درویش دوست دارد با پیشکسوتان باشگاه ارتباط مستمر داشته باشد. در این نشست علاوه بر صحبت درباره پرسپولیس و فوتبال ایران، پیشکسوتان ضمن صرف ناهار خاطرات قدیمی را با هم مرور کردند.
 
حیدریه و تیموری گزینه‌های دفاع چپ
اولویت اول باشگاه پرسپولیس برای پست دفاع چپ، جذب امید نورافکن است که با توجه به قرارداد با سپاهان، بعید است محمدرضا ساکت قید ستاره خود را بزند و او را به رقیب خود بفروشد. اولویت دوم پرسپولیس، جذب وحید حیدریه، مدافع چپ فولاد است. حیدریه که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس در لیگ پانزدهم را هم دارد، اکنون دوباره در رادار پرسپولیس قرار گرفته و مذاکرات در مرحله ابتدایی است. اولویت سوم و نهایی پرسپولیس برای این پست، جذب میثم تیموری، مدافع چپ سابق استقلال، تراکتور و فصل گذشته مس رفسنجان است که با توجه به پیشینه او، حضور تیموری در استقلال، احتمال پایینی دارد و او فقط در حال حاضر یک گزینه است.
 
مالیات پرسپولیس دردسر بشار
طبق توافق‌هایی که برای فسخ قرارداد بشار رسن ستاره عراقی سابق پرسپولیس با مدیران وقت باشگاه پرسپولیس انجام شد، قرار بود مالیات این بازیکن را باشگاه بپردازد. این بازیکن چند روز پیش سفری به ایران داشت اما در بازگشت به کشورش متوجه شد که ممنوع‌الخروج شده است. ظاهراً مشکل مالیاتی موجب شده تا او در ایران ماندگار شود. او در حال حاضر در هتل مستقر شده و در تلاش است تا با حل این مشکل بتواند ایران را ترک کند.
 
 

Page Generated in 0.0055 sec