printlogo


کد خبر: 248373تاریخ: 1401/3/25 00:00
سوژه

سرلک امروز تمدید می‌کند
در باشگاه پرسپولیس همه در مورد تمدید قرارداد با میلاد سرلک خوشبین هستند و می‌گویند این موضوع تمام شده است. البته بعد از بازگشت تیم ملی از قطر گفته می‌شد میلاد سرلک روز گذشته کار تمدید قراردادش را تمام خواهد کرد که این اتفاق نیفتاد. با وجود این گفته می‌شود به احتمال بسیار زیاد این اتفاق امروز رخ خواهد داد و شماره 10 را دوباره در پرسپولیس خواهیم دید.
از بین بازیکنان خط میانی پرسپولیس رضا اسدی قطعاً جدا می‌شود، وضعیت تمدید قرارداد محمد شریفی همچنان نامشخص است و قرارداد احسان پهلوان هم تمدید نشده تا فقط کمال کامیابی نیا در این پست حضور داشته باشد.
 
نمی‌گذارند صادقی پرسپولیسی شود
در حالی که سعید صادقی هم در شهرخودرو شاگرد یحیی بوده و تماس‌هایی با پرسپولیس داشته تا سرخپوش شود اما حالا احتمال انتقال او به الاتحاد کلبا امارات بیشتر است و حتی اگر این انتقال صورت نگیرد این بازیکن به فولاد، سپاهان یا استقلال خواهد رفت. در واقع رقبای پرسپولیس در بین تیم‌های بالای جدول و متمول دیگر اجازه نخواهند داد پرسپولیس بازیکن شاخص، ملی پوش و یا ستاره دیگری غیر از اینهایی که جذب شدند و نهایتاً یکی دو گزینه دیگر، جذب کند و بیش از این تقویت شود.

Page Generated in 0.0053 sec