printlogo


کد خبر: 248372تاریخ: 1401/3/25 00:00
وطنخواه: حامد لک حیف شد
شنیده‌ام دفاع راست تیم را نمی‌خواهند!

رضا وطنخواه پیشکسوت نامدار پرسپولیس یکی از افرادی بود که در جلسه دیروز پیشکسوتان با مدیرعامل پرسپولیس شرکت کرد. وطنخواه که مدتی در کنار پسرش در اوکراین زندگی می‌کرد حالا در تهران است و بعد از عمل جراحی سال گذشته‌اش حالا با ورزش و حضور در استخر شرایط جسمانی نسبتاً خوبی دارد.
   
از حضور در باشگاه پرسپولیس و جلسه‌ای که با آقای درویش داشتید، بگویید.
  جلسه خاصی نبود. آقای حاج رحیم‌پور از امریکا آمده بود و یک دورهمی بود. جلسه‌ای نبود که بخواهم درباره‌اش صحبت کنم. کنار هم نشستیم، گفتیم و شنیدیم و ناهار خوردیم.
شما قبلاً از آقای درویش شناخت داشتید؟
  نه من ایشان را نمی‌شناختم. دیروز (دوشنبه) آقای خوردبین زنگ زد و حالم را پرسید. من هم گلگی کردم و گفتم در دو سال گذشته باشگاه پرسپولیس اصلاً حالی از ما نپرسید در حالی که ما در این باشگاه توپ زدیم اما از ما خبر نمی‌گیرند. بعد ایشان گفت فردا تشریف بیاورید و ما هم دعوت‌شان را قبول کردیم. جایتان خالی آقایان هادی طاووسی، محمود خوردبین و سایر دوستان هم بودند.
صحبت خاصی با آقای درویش نداشتید؟
  نه حرف خاصی نبود. آقای سعید راد بود و ضمن ناهار خوردن درباره قدیم حرف زدیم و مرور خاطرات شد.
درباره نقل و انتقالات پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
 من اصلاً هیچ اطلاعی ندارم چون بیشتر بازیکنان را نمی‌شناسم. فقط شنیدم حامد لک از پرسپولیس رفت که حیف شد. همچنین شنیدم آن دفاع راست قدیمی‌شان (رضاییان) را هم نمی‌خواهند.
درباره جذب بیرانوند و پورعلی‌گنجی چه صحبتی دارید؟
  خب اینها را می‌شناسم چون در تیم ملی بودند. امیدوارم هر دو نفر موفق باشند. از بازگشت بیرانوند خوشحالم. پورعلی گنجی هم بازیکن بدی نیست.
درباره ادامه حضور یحیی گل محمدی در رأس کادر فنی چه صحبتی دارید؟
 من اصلاً نمی‌توانم دخالتی کنم. آقایان چند سال بودند و نتایج خوبی هم گرفتند. فصل قبل قهرمان نشدند اما امیدوارم فصل بعد نتیجه بهتری بگیرند.
برخورد آقای درویش با پیشکسوتان چطور بود؟
 من قبل از این هیچ شناختی از ایشان نداشتم اما خیلی مهربان بودند.

Page Generated in 0.0056 sec