printlogo


کد خبر: 248370تاریخ: 1401/3/25 00:00
خدا بخواهد در پست دفاع چپ تیم بازی می‌کنم
احمدی: روز قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بودم

مصاحبه
ناصرقراگزلو     
 
مهدی احمدی مدافع چپ همدانی تیم امید ایران و بازیکن فصل پیش تیم نفت مسجدسلیمان که به پرسپولیس پیوسته از حضورش در این باشگاه بزرگ حرف می‌زند و می‌گوید پرسپولیس را به این دلیل انتخاب کرده که از ابتدا آرزوی حضور در این تیم را داشته و هوادارش بوده است. با بازیکن جدید پرسپولیس و آخرین خرید این باشگاه تا روز گذشته  گفت‌و‌گویی داشتیم که می‌خوانید.
  
 چطور شد با پرسپولیس به توافق رسیدی و این تیم را انتخاب کردی؟
  پیشنهاد حضور در این تیم برای یک بازیکن وسوسه برانگیز است. بعد از اینکه پیشنهاد پرسپولیس به من رسید با عشق و علاقه به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم چون از بچگی آرزوی حضور در پرسپولیس را داشتم و خدا را شکر می‌کنم که به این آرزو و یکی از رویاهای مهم زندگی‌ام دست یافتم.
همیشه در این مورد شوخی می‌کنند. واقعاً سندی ‌داری که ثابت کند از بچگی پرسپولیسی بودی؟
 بله عکس‌های زمان کودکی‌ام با پیراهن پرسپولیس را در آلبوم خودم دارم و حتی یک عکس بزرگ دیگر هم از حضورم در ورزشگاه آزادی دارم که ثابت می‌کند پرسپولیسی بودم وعلاقه زیادی به این تیم داشتم.
چه عکسی؟
  فکر کنم حدودا چهار سال قبل بود.آن زمان علی آقا کریمی سرمربی تیم سپیدرود بود و دقیقاً در بازی آخر فصل هم پرسپولیس مقابل سپیدرود در تهران بازی داشت. فکر می کنم پرسپولیس باید برنده می‌شد تا قهرمان شود در آن بازی هم پرسپولیس سه بر صفر برنده شد و قهرمان لیگ شد. قهرمانی‌ای که من و دوستانم را مانند هواداران دیگر خیلی خوشحال و راضی ساخت و آن عکس و حضورم در ورزشگاه در روز قهرمانی را همیشه در آلبوم خودم به یادگار نگه داشته‌ام.
چه بازیکنی در پرسپولیس را خیلی دوست داشتی و همیشه او را الگوی خودت قرار داده بودی؟
  علی آقا کریمی الگوی من است. بازیکنی که به نظرم واقعاً بی‌نظیر بود و همه شاخصه‌های یک فوتبالیست بزرگ و تمام عیار را داشت.
در تیم مسجدسلیمان هم گویا سر دو تیم سرخابی با بقیه بازیکنان هم‌تیمی‌ات کری می‌خواندی؟
  بله با سینا خادم‌پور خیلی کری داشتم. او استقلالی بود و من پرسپولیسی. البته چند بازیکن دیگر هم مثل امیر روستایی بودند که شدیداً پرسپولیسی بودند و ما با چند بازیکن دیگر تیم‌مان سر استقلال و پرسپولس کری می‌خواندیم.
در رابطه با حضورت در پرسپولیس با مهدی مهدوی‌کیا هم صحبت کردی؟
 آقا مهدی توصیه می‌کرد تیمی را انتخاب کنم که بستر پیشرفت در آن مهیا باشد .به همین خاطر بعد از اینکه مدیربرنامه‌هایم پیشنهاد پرسپولیس را به من گفت با عشق و علاقه این پیشنهاد را قبول کردم.
پرسپولیس در گذشته مدافعان چپ بزرگی مثل مجتبی محرمی، رضا شاهرودی، جواد منافی و مهرداد میناوند داشته. فکر می‌کنی می‌توانی جا پای این بزرگان بگذاری؟
  این بازیکنان که شما نام آنها را گفتید همگی بازیکنان بزرگی بودند که نام و آوازه‌شان را شنیده‌ام اما من به‌دلیل شرایط سنی‌ام بازی آنها را ندیدم. با وجود این می‌دانم که به احتمال زیاد سرمربی پرسپولیس از من در پست دفاع چپ استفاده خواهد کرد و من هم با تمام وجود منتظرم تا تمرینات پرسپولیس شروع شود و در تمرینات تیم جدید و محبوبم حاضر شوم.
دانیال اسماعیلی‌فر یک مدافع راست تمام‌عیار است. قادر هستی در دفاع چپ هم خیال سرمربی پرسپولیس را راحت کنی؟
  خیلی خوب می‌دانم که کار سختی در پیش رو دارم و حتما همه از من انتظار بسیار زیادی دارند. به همین خاطر خودم را برای انجام بهترین تمرینات و بازی‌ها آماده کردم که به امید خدا و تلاش خودم بتوانم انتظارات را برآورده کنم.
شماره پیراهنت در پرسپولیس مشخص شده؟
  نه، فعلاً درباره شماره پیراهن حرفی نشده است.
 

Page Generated in 0.0059 sec