printlogo


کد خبر: 248369تاریخ: 1401/3/25 00:00
نقل و انتقالات

کار انتقال خدابنده لو هم به مشکل خورد
پرسپولیس برای جذب بازیکن جوان هم رقیب گردن کلفت دارد!
درست مثل مسأله انتقال سجاد شهباززاده و البته سعید صادقی، پرسپولیس برای خرید یکی از بازیکنان جوانش هم رقیب پیدا کرد و کار سخت شد.
محمد خدابنده‌لو از دو هفته قبل در تیررس باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه خواسته بود شرایط را برای جذب این بازیکن فراهم کنند. در حالی که چند روزی است شنیده می‌شد کار انتقال این هافبک میانی و عضو تیم المپیک ایران به جمع سرخ‌ها نهایی شده اما فعلاً مذاکرات پرسپولیس با خدابنده‌لو به نتیجه نرسیده چرا که طرفین در خصوص مسائل مالی اختلاف نظر دارند. البته باشگاه پرسپولیس در تلاش است که با بازیکن تیم امید ایران به توافق برسد و این در حالی است که باشگاه گل‌گهر سیرجان به خدابنده‌لو پیشنهاد خوب و وسوسه‌انگیزی داده است.
دیروز شایعه شد استقلال و مس رفسنجان هم این بازیکن را می‌خواهند اما نکته جالب در مورد رقم درخواستی اوست. ابتدا شایعه شد این بازیکن از پرسپولیس 15 میلیارد تومان خواسته که این رقم درست نیست اما ظاهراً خدابنده‌لو رقمی از پرسپولیس طلب کرده که بازیکنان شناخته شده قبلی هم آنقدر دریافت نمی‌کنند و با این شرایط مشخص نیست این اتفاق به کجا برسد.
این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که یحیی گل‌محمدی تأکید بسیاری به خرید این بازیکن جوان دارد اما برخلاف روزهای گذشته حالا این انتقال سخت به نظر می‌رسد.
 
عیسی تا شهریور نمی‌تواند تمرین کند
عیسی آل‌کثیر آنقدر دیر جراحی شد تا ادامه حضورش در پرسپولیس هم به خطر بیفتد. عمل دیرهنگام جراحی آل‌کثیر سبب شده است او تا پایان شهریورماه نتواند تمرینات پرفشار روی پای خود انجام دهد تا اینگونه بیشتر بازی‌های نیم فصل اول لیگ برتر را از دست بدهد. از این‌رو باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی هنوز تمایلی برای تمدید قرارداد او ندارند و منتظر هستند تا آل‌کثیر شرایط بازی کردن پیدا کرده و سپس برای عقد قرارداد جدید با او در نیم فصل آتی اقدام کنند.
 
احتمال جذب کاسیانو؛58 درصد!
باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته برای جذب کاسیانو مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال وارد عمل شده است. البته پرسپولیس برای جذب مهاجم 33 ساله کار آسانی را پیش رو ندارد چون باشگاه سامسون اسپور ترکیه هم برای جذب این بازیکن اقدام کرده است. سایت «ترانسفر مارکت» که ارزش فوتبالیست‌ها را تخمین می‌زند برای کاسیانو ارزش 200 هزار یورو (حدود 7 میلیارد تومان) را تعیین کرده است. این رسانه درصد انتقال مهاجم برزیلی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت را نیز بیان کرد. طبق اعلام این رسانه اقدام مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب کاسیانو پیشرفت زیادی نداشته و احتمال 58 درصد پرسپولیسی شدن این بازیکن مطرح است.
مشخص نیست این سایت بر چه اساس و معیاری این میزان شانس را برای پرسپولیس قائل شده اما به نظر می‌رسد افراد زیادی دوست دارند این بازیکن سر از پرسپولیس در بیاورد در حالی که رزومه چندان خوبی هم ندارد.
 
 ارسال پیش قرارداد برای ولسیانی
بعد از جذب مرتضی پورعلی‌گنجی در قلب دفاع حالا پرسپولیس به‌دنبال در اختیار گرفتن گئورگی ولسیانی، مدافع گرجستانی سپاهان است تا روند خرید سرخ‌پوشان از تیم زردپوش دیار زاینده‌رود همچنان ادامه داشته باشد.
گفته می‌شود مذاکرات باشگاه پرسپولیس با ولسیانی روند خوبی داشته و به نظر می‌رسد توافق‌های نهایی برای جذب این بازیکن به دست آمده است.
در همین رابطه باشگاه پرسپولیس پیش‌قرارداد مدنظر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ولسیانی که این روزها در گرجستان حضور دارد ارسال کرد تا این مدافع با امضا کردن آن پرسپولیسی شدن خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رسمی کند. این خبر در حالی مطرح شده که پیش‌تر گفته می‌شد مدافع گرجستانی به تهران آمده تا مذاکرات مستقیمی با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته باشد. ظاهراً ولسیانی از رقم پیشنهادی اولیه‌اش که بالا بود پایین آمده و این انتقال در حال جوش خوردن است. گفتنی است این بازیکن ایجنت ندارد و کار انتقالش به پرسپولیس شاید راحت‌تر انجام شود.
 

 


Page Generated in 0.0049 sec